Kembali Memuhasabah Diri

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum wbt

KEMBALI MEMUHASABABH DIRI

Cuma sesekali
Tetap lakukan
Jangan tinggal terus
Perlu memuhasabah diri

Kembali Memuhasabah Diri
Kembali Memuhasabah Diri

Kadang apa yang kita makan dan beri orang makan menjadi punca

Sekian.



6 comments:

  1. kerana apa yang kita makan akhirnya menjadi darah daging...

    pc nanti tinggalkan details kat link ni ya: https://www.sunahsukasakura.com/2021/01/top-10-commentators-2020-blog-sunah.html

    ReplyDelete
  2. thank you PC atas reminder tu... setuju sangat tu bab mkn sbb akn jd darah daging kan? teringat daging kartel... huhuhu

    ReplyDelete
  3. eee ini too deep.. tak pernah terfikir benda ni pun

    ReplyDelete
  4. buat semakan sepanjang coretan 2020 dan istiqomah lah hendaknya mencari kebaikan di sepanjang 2021, selamat tahun baru PC

    ReplyDelete
  5. Setuju. Saya kerap jugak merenung diri ni huhu

    ReplyDelete
  6. Betul tu PC bak kata Prof Muhaya kita kena selalu audit diri sendiri

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Powered by Blogger.