Ambil Dan Gunakan Kesempatan

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum WBT


AMBIL DAN GUNAKAN KESEMPATAN | Terkadang kurang enak dipendengaran tapi dari segi perbuatannya dibolehkan.Tambahan masih berada di bulan Ramadhan ini,pilih dan amalkan amalan-amalan yang merapat serta mendekatkan kita pada kunci kasih sayang-NYA.

Ambil dan gunakan kesempatan.

Tidak semua orang merasai apa yang kita rasa.Mungkin juga kita tidak meĺalui apa yang mereka lalui.Itu pun rezeki juga.Pada perbezaan setiap daripada kita,satu hal yang mesti sama adalah menghidupkan dan menggilap rasa syukur.

Jangan ambil kesempatan..dosa!..betul sangat.Tapi kalau kita ambil kesempatan pada perkara yang baik,insyaAllah tiada masalah pun sebenarnya.Biar pun melakukan hal-hal yang kecil atau macam remeh tapi kalau baik,kebaikkan itu berbalik pada kita semula.InsyaAllah.

#sama-sama mencari redha Ilahi

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. waalaikumussalam pc...

    https://jm2u.blogspot.my/2018/01/perdu-cinta.html

    BalasPadam
  2. Setuju sgt.. perkara yg baik pasti dibalas baik. Cuma sama ada cepat atau lambat, di sini atau di sana kelak.. subhanallah.

    BalasPadam
  3. Ambil kesempatan untuk mengejar kebaikan

    BalasPadam
  4. InshaAllah yang baik pasti akan dibalas Allah juga dengan segala kebaikan. <3

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama