15 November 2016

Eh Sesuatu Muncullah

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖

EH SESUATU MUNCULLAH || Sebelum ini agak  lama juga PC jarang kemas kini  blog..ada juga satu dua entri yang dikongsi tetapi berselang hari yang sangat jauh..dan sekarang macam mencari rentak baru untuk aktif semula berkongsi ceritera..baik ambil..buruk jentik jauh-jauh ya..

Baru perasan dia ada..mungkin kawan-kawan sudah mahir dan jemu untuk menggunakan sedangkan PC baru perasan kehadirannya...maka lebih mudahlah untuk mengeskpretasikan emosi dalam entri selepas ini...


Eh sesuatu muncullah

Eh sesuatu muncullah

Eh sesuatu muncullah

Eh sesuatu muncullah

Pilih yang baik-baik..moga kebaikkan itu sentiasa mengelilingi kita..amin...

*terima kasih ukhuwah 
#mencari redha Allah 




15 comments:

  1. eh kite pun tak perasan pulak ada emoticon tuuu. Nampak benau jarang update blog adoi haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh kak PC ingak akk je yang tak perasan..alahai..ok ada kawan.. :)

      Delete
  2. banyak juga yang saya belum tahu juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak PC pun...mungkin akak lama juga jarang berblog :)

      Delete
  3. Tue la kak PC, saya pun baru perasan semalam emoticon nie.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan..samalah..ingat kak PC je..alahai :)

      Delete
  4. Uik uikkkk.. Lea baru perasan akak.. Thankz share.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha lepas ni boleh lebih berespresi gitu..klu sblm ni kat wassaap jekan...kan..kan.. :)

      Delete
  5. kite guna pc pon x prsan pun benda ni. ad eh. baru tahu niii. mekasih pc bgtaw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin comel sangat tu yang tak perasan sekali imbas...hihi :)

      Delete
  6. Wkmsalam.
    Bolehlah menambahkan keceriaan dalam penulisan blog lepas ni.

    ReplyDelete
  7. aikk yela, baru perasan..
    klu sy tak terjah sini, smpi bila2 pun tak tahu..
    hihii

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..