29 June 2016

WW 》Kali Ini Ada Kawan

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖

WW》KALI INI ADA KAWAN || Sunquick ni sentiasa ada di rumah PC..selalunya satu...sendiri dia...tapi kali ni ada kawan pula...alhamdulillah..

Kali ini ada kawan

#mencari redha Allah 
*terima kasih ukhuwah 


25 comments:

  1. cawan sunquick teman si sunquick :D

    ReplyDelete
  2. Sbelum ni dpt jgk kawan dia tu.. Tl, haritu beli takde pulak kwn dia nii. Sedih dua minit. Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. setiap kali beli kena tengok ana..kadang kita tak perasan..jadi tak minta kawannya tu :)

      Delete
  3. Replies
    1. aah kak..kawannya cawan :) tak sunyi dia sebab berkawan..

      Delete
  4. Tahun bila entah pun ada glass macam ini tapi kurus tinggi.
    Kakak ada simpan lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setelah beberapa tahun berlalu sekarang dah jadi montel pulak kak gelasnya..hihihi :)

      Delete
  5. Replies
    1. hihihihihi..alah AAA ni..kemain lagi..pegi beli nanti dapat kawan :)

      Delete
  6. Wkmsalam.
    Wah, pakcik kena cari juga ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah cari pakcik..lepas tu tengok..kalau ada gambar gelas tu minta tau :)

      Delete
  7. kat rumah memang wajib ada ni..tapi cawan xde...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau beli kena tengok..kadang ada promosi tapi kita tak perasan :)

      Delete
  8. uik.. uik.. lea pown ada tu.. cuma kawan dia tu je tak de.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stok sunquick ni memang sentiasa ada setakat ni kat rumah akak Lea..Lea kena belek2 masa beli ya :)

      Delete
  9. wahh..nak pergi cari lah kat giant sunquick malam ni..hopefully ada kawan jugak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah..pergilah..tapi tengok tau..kalau ada gambar gelas tu minta..kadang dia orang senyap je.. :)

      Delete
  10. Replies
    1. hihihihi..kan..macam jeles pulak dia dengan cik akak :)

      Delete
  11. I like to drink chilled sunquick without ice...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes..betul cikgu AK..itu yang kami amalkan..buat suam-suam :)

      Delete
  12. Replies
    1. alhamdulillah rezeki...promosi lah Bro KK...sebabnya kadang-kadang je ada :)

      Delete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..