09 March 2016

WEDNESDAY WORDLESS || BOLEH KETAGIH

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

WEDNESDAY WORDLESS || BOLEH KETAGIH

Keropok kering
Ada yang siap dipeketkan...ada juga yang timbang kilo..ada yang masin...ada yang sedang elok...goreng siap siap..inilah kudapan mengunyah waktu santai.. ^^

20 comments:

  1. Rumah kakak ni sejak anak dara kakak belajar di Unizar benda ini memang sentiada ada di dapur. Budak mengaji pun kadang dah malas nak makan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo bila balik JB anak akk beli keropok kering ya buat ole ole....hihi....sira dengan lada kak...mesti anak anak tu teruja...hihi..

      Delete
  2. betul betul..k!udapan waktu petang. pekena sekali teh o panas. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan...sebab ringan...tipis...makan tak rasa...alih alih habis..hihi...

      Delete
  3. Kepok Ganu ke Klate nii? Ke keropok Johor? Hehe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi...perak ana...tapi asal usulnya tidak diketahui...

      Delete
  4. itumah kecipring ya mbak. terbuat dari singkong, enak pastinya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni diperbuat daripada ikan KA...singkong tu ubikan..ni bukan...

      Delete
  5. Keropok lekor lagi sedap kan?
    Permohonan utk menjadi penaja GA abam kie masih dibuka. Sila wassap or SMS maklumat lanjut ke no 0129820100..TQ sbb berminat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul...yang banyak ikan...PC dengan suami suka keropok losong...hihi...

      Delete
  6. kami memang sentiasa ada stok keropok camni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mudahkan...bila ada tetamu pun senang juga...

      Delete
  7. keropok keping kan? sedapnyaaaa

    ReplyDelete
  8. Salam kak,
    yana yang hari hari makan pon tak puas kak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh jadi syok makan keropok...tak pandai jemu pulak akak ni yana...mungkin sebab suka la..hihi..

      Delete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..