WW》 Menggamit Kenangan

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖

WW》MENGGAMIT KENANGAN || Bila asyik mengemas kami suami isteri jumpa pula si kertas yang dulu sentiasa ada dalam poket baju sekolah kami..hihi..mulalah masing-masing buka cerita zaman sekolah..*berhenti mengemas,buat milo panas,biskut sepiring,sembang sambil gelak-gelak* RINGGIT MALAYSIA SATU..

Image

Sangat bernilai dan besar maknanya pada kami.Cukup buat kami tersenyum lebar.Banyak menu terencana diminda.Ais krim itu pasti.Gula-gula sudah tentulah.Tapi jika anak-anak sekarang diberi seringgit mahu muncungnya berjengkal-jengkal.

#mencari redha Allah 
* terima kasih ukhuwah 


Previous
Next Post »

7 comments

Write comments
Khir Khalid
AUTHOR
August 17, 2016 at 2:35 PM delete

Saya pun masih ada simpan beberapa keping duit tu... mmg nostalgia lah bila tengok balik kan...

Reply
avatar
August 17, 2016 at 3:52 PM delete

Zaman kita dulu dapat RM 1 tu memang besar sangat nilainya PC..
Akak nak merasa tu pun bila raya sekolah menengah..
Akak gi sekolah masa tingkatan 5 cuma 50 sen ajer..
Itu pun syukur Alhamdulillah..

Reply
avatar
Mas
AUTHOR
August 17, 2016 at 4:00 PM delete

Hehe..singgit nk beli ap..humm..kata kami..heee.

Reply
avatar
August 17, 2016 at 7:03 PM delete

simpanlah duit tu mana tahu bank negara nak balik. hehe. dorg akan beli taw

Reply
avatar
Mazlan Othman
AUTHOR
August 17, 2016 at 10:29 PM delete

Wkmsalam.
Dulu2 nak dapat singgit pun susah.

Reply
avatar
Shikin Razali
AUTHOR
August 18, 2016 at 1:51 PM delete

Wasalam..

Dulu2 ada jugak saya simpan tapi sekarang ntah di mana... huhu

Reply
avatar

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon