WW : Musuh Kuku Sahabat Pemilik Kuku

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalammualaikum..

WW : MUSUH KUKU SAHABAT BAIK PEMILIK KUKU || Ada yang jenis suka bela kuku..ada pulak pantang nampak kuku tu panjang sikit..risau je..tidak selesa jadinya..


Umur berapa tahun kawan-kawan mula pandai potong(ketip) kuku sendiri..hehe..PC mula-mula perhati dulu babah mama ketip kuku..kemudian sembunyi-sembunyi ketip kuku sendiri..senget benget..herot berot jadinya..terketip daging pun pernah..kihkihkih..yang tak boleh lupa PC ketip kuku kucing..haha..2 hari 2 malam rasa menyesal..sebab tengok kucing tu kempunan nak tangkap cicak..

terima kasih ukhuwah..
Previous
Next Post »

11 comments

Write comments
May 18, 2016 at 1:04 PM delete

Memang tak selesa kalau kuku panjang... Memang akan ketip jadi kontot... Tak faham kenapa orang suka sangat bela kuku...

Reply
avatar
Kakcik Nur
AUTHOR
May 18, 2016 at 1:09 PM delete

Kakcik langsung tak boleh kuku panjang sedikit. Rimas. Rasa semua kerja jadi tak kena...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
May 18, 2016 at 1:47 PM delete

Samalah PC..rasa serba tak kena...risau...tu yang panajang sikit cepat ketip.. :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
May 18, 2016 at 1:49 PM delete

Betul kakcik,,PC pun lagi satu ras macam pelik je bila kuku panjang..bila dah ketip..ha barulah selesa.. :)

Reply
avatar
aryan azra
AUTHOR
May 18, 2016 at 2:02 PM delete

tak selesa bila kuku panjang,nampak kotor je

Reply
avatar
kakgojes
AUTHOR
May 18, 2016 at 7:01 PM delete

rasanya yg suka pjg kuku tu tau buat kerja umah x pc?

Reply
avatar
Siqah Hussin
AUTHOR
May 18, 2016 at 8:10 PM delete

Seminggu sekali pasti potong . Tapi kadang-kadang terbabas juga. Hii. Siqah bawa je penyepit kuku even pergi office :D

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
May 18, 2016 at 9:04 PM delete

betul..lagilah kalau goreng ikan..gaul ikan dengan garam dan kunyet..alahai lepas cuci tangan bukan main kuning celah kuku..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
May 18, 2016 at 9:06 PM delete

bergantung pada individu...hehehe..tapi kena fikir banyak kali nak buat kerja rumah kalau kuku panjang..sebab PC panjang sikit pun risau lagi satu nak masak tu macam tak seronok..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
May 18, 2016 at 9:07 PM delete

Seminggu sekali tu ok Siqah..sedang elok tu... :)

Reply
avatar
adianiez AIDA
AUTHOR
May 20, 2016 at 4:22 PM delete

aida pun x ingat, PC.
nurin & syuhada skang ni da memang ketip kuku sendiri da.
pastu aida cek la.
kalu mata aida tak berkenan, aida repair balik :)

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon