Tafsirkan Kepada Dugaan Bukan Halangan

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

TAFSIRKAN KEPADA DUGAAN BUKAN HALANGAN || Bila kita ungkap kata-kata sayang dengan insan yang paling kita sayang..kepada ibu,ayah,..kepada suami..kepada isteri..kepada kekasih..kepada sesiapa sahaja..ingat satu perkara HATI KITA DAN HATI DIA..MEREKA..ALLAH PUNYA..minta DIA jaga untuk kita..tiada siapa pun suka masalah..

Masalah..ada di mana-mana...tidak kira masa dan tempat..kecil..besar..remeh atau berat..sentiasa ada...cuma kita perasan atau tidak akan kewujudannya di sekeliling kita..dan bagaiman cara kita untuk menyelesaikan agar tidak menjadi lebih parah.

Parah...seperti api...kecilnya sahabat besarnya musibah..begitu juga air..kecilnya teman banyaknya menjadi bah..subhan Allah..Allah sentiasa melihat hati kita..apa yang kita rasa..apa yang terdetik boleh diketahui NYA dengan mudah..boleh didengari dengan sangatlah senang..walau kita mengatakan rahsia berjuta kali namun tidak bagi NYA..tiada satu pun yang mampu kita rahsiakan..jadi lintaskan pada hati kita yang baik-baik..yang comel-comel...yang molek-molek supaya jadinya juga yang indah-indah..untuk memudahkan setiap tindakkan kita..melancarkan setiap usaha kita..sabar sentiasa..bila kita terasa beratnya masalah yang menimpa..ingat.."Tafsirkan Kepada Dugaan Bukan Halangan"..

*terima kasih ukhuwah..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Wkmsalam. Mudah2ah niat yang baik akan mendapat ganjaran yang baik.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama