Kata Kunci Pencerna Idea

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

KATA KUNCI PENCERNA IDEA || Semua dengan izin Allah..bantuan Allah itu luas..pelbagai cara..begitu juga konsep rezeki..luas dan akan hadir dengan pelbagai cara..yang penting usaha..baiklah PC tinggalkan kisah ini...rasanya ketandusan idea tidak asing dengan blogger..kadng idea ada tapi rasa malas mendamping bergayut-gayut..bila rajin terlampau idea macam sentap dengan kita..Allahu..nafsu nafsi..

Betul-betul ketinggalan la PC rupanya..orang lain mungkin dah berasap jari berTELEGRAM,,PC masih tidak tahu kewujudannya..ha.ha.ha..betapa pantas teknologi itu berkembang..kepintaran akal yang Allah kurnia bukan calang-calang hebatnya..bila kita melihat hebatnya bakat seseorang itu..kita jangan lupa bahawa PENCIPTA nya itu sememangnya MAHA HEBAT..

Kenapa PC tiba-tiba beria-ria tentang telegram ini??..gara-gara...TELEGRAM SEMBANG CINTA...alahai jangalan sembang cinta sahaja...boleh juga sembang perkara lainkan...hehe...
kata kunci pencerna idea

kata kunci pencerna idea


Jangan samapai terjajah..sebut sahaja dijajah mesti dengan senjata..senapang,pistol..ya itu dulu..zaman Jepun..zaman Inggeris..tapi sekarang lebih sopan jajahannya..tapi lebih melekat kesannya...lebih halus menyusup masuk ke minda dan jiwa kita...jadi hati-hati jangan sampai terjajah..*eleh macam PC tak ada whasaap..tak ada twitter..terang lagi bersuluh ada blog kan..kan...eh BETUL..jadi PC pun kena sentiasa beringat*

*terima kasih ukhuwah..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

8 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Kakak pun tak guna lagi PC
    Anak-anak kakak tahulah tapi kakak memang tak nak pun bila anak kakak nak install. Nak bertelegram dgn siapalah kakak kata hihi...
    Nantilah kalau dah luas penggunaannya baru install utk mama mereka ni:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. PC pun tahu bila tengok keyword tu kak..kalau tak tak tahu langsung tentang telegrap ni...alahai...aah kak bila dah luas penggunaannya mungkin baru install kot..mesti anak-anak akak senyum je bila mamanya cakap macam tu... :)

      Padam
  2. wow keyword tu.. hurmm..
    bahaya juga sekrang ni.. skrg ni semua terletak pada hati.. kalau hati kata tidak makna tidak lah.. hati kena kuat untuk berada dlm era skrg ni..

    Blogwalking sini, jom baca artikle ini

    Apa Khasiat Sayur Celery? article...

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul..sekarang teknologi tanpa sempadan...maklumat sentiasa berkembang setiap masa..kena bijak memilih...terima kasih singgah.. :)

      Padam
  3. kak ana hari-hari semak keywords ni PC, bukan apa bimbang kalau2 ada yang tersasar, namun Alhamdulillah selama berblog tak pernah lagi keywords yang negativ singgah sebab kak ana memang pastikan perkongsian yang baik2 sahaja, in shaa allah.Telegram pernah guna tapi tak aktif sangat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul la kak..PC pun jarang semak..harapnya adalah yang pelik-pelik kak..rasa tak selesa juga kalau ada keywords yang kurang molek kan..PC baru tahu la kak..tu yang macam pelik je...rupanya dia lebih kurang whassap ya kak...wechat..seangkatanlah tu :)

      Padam
  4. Saya tak berapa aktif telegram... tapi betullah, seperti mana yg lain juga... teknologi menjadi hubungan utk kebaikan, bukan menggalakkan kebatilan, in shaa Allah... moga kita semua sentiasa terpelihara... aamiin.

    BalasPadam
  5. wah wah telegram sembang cinta ye. saya ada telegram tapi telegram group blogger je, tak de lah cintan cintun hehhe. saya pun agak selalu gak tengok keyword blog. alhamdulillah okay je hehe.

    btw saya tag PC kat sini http://www.sayidahnapisah.com/2016/05/giveaway-spicy-ramen-challenge-by.html :D

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama