Permainan Apakah Ini..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalammualaikum..


PERMAINAN APAKAH INI || Hai PC meroyan ke..kihkhihkhih..tengok tajuk berbaur emosi gitu..*stop!!!! sila jangan bikin panas*...ada beberapa orang blogger berkeluh kesah bila akaun nuffnangnya tidak dapat di akses...*PC duduk tepi bucu meja sambil senyum kelat..goyang-goyang jari telunjuk*..bukan senyumkan orang tapi blog sendiri pun senasib gitu...tak apalah..sabar...redha...MESTI ADA HIKMAH NI..MESTI ^^,

permainan apakah ini
Kalau ada rasa-rasa seakan tersasar..renew nawaitu asal sebab berblog..PC tak maksudkan orang lain ya..inilah yang PC lakukan...motifnya hendak kaut banyak-banyak aura positif..seberapa banyak yang boleh...tidak berharap ke??..bohonglah sangatkan...tapi semakin kita meletakkan taruhan yang menjulang nanti kita semakin rasai sakit yang dalam...jadi....biarkan...in sha Allah moga semuanya kembali seperti sediakala..hidup ini penuh teka teki dan rahsia...itulah warna-warna yang mengindahkannya..

*terima kasih ukhuwah luangkan masa singgah sini..*

Previous
Next Post »

11 comments

Write comments
April 7, 2016 at 5:44 PM delete

nanti-nanti oklah tu kot PC?

Reply
avatar
April 7, 2016 at 6:51 PM delete

Salam akak insyaAllah nanti adavrezeki tu

Reply
avatar
Kim Chaa
AUTHOR
April 7, 2016 at 11:19 PM delete

Kak PC try pergi dkt setting pastu delete cookies. Selalunya saya pun jd mcm tuuu. Lepas padam cookies, ok balik :D

Reply
avatar
Mimi Kyumi
AUTHOR
April 8, 2016 at 3:13 AM delete

Kalau sbb bed req eror boleh cuba buat ikot tuto ni http://mimirheem.blogspot.com/2015/08/tutorial-cara-mengatasi-eror-400-bad.html .Semoga membantu..ehek

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
April 8, 2016 at 12:50 PM delete

Tulah..in sya Allah nanti oklah tu...amin...fuhhh fuhhh tiup sikit... :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
April 8, 2016 at 12:56 PM delete

Waalaikummusalam yana...amin :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
April 8, 2016 at 12:57 PM delete

Dah dik tapi tak boleh..hihi...tak apalah...mungkin merajuk ni dia :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
April 8, 2016 at 12:58 PM delete

Hehe dah buat mimi tapi tak berjaya...yang sebelum2 ini berjaya tapi kali ni taknak hilang cookies tu.. :)

Reply
avatar
Khir Khalid
AUTHOR
April 9, 2016 at 1:30 PM delete

In shaa Allah, rezeki di tngn Illahi kan... semoga terus sukses... aamiin.

Reply
avatar
Khir Khalid
AUTHOR
April 9, 2016 at 1:30 PM delete

In shaa Allah, rezeki di tngn Illahi kan... semoga terus sukses... aamiin.

Reply
avatar
sakura 8554
AUTHOR
December 2, 2016 at 2:23 PM delete

CPUV ni bergantung dengan trafik blog kita kan?
Ramai klik membaca blog ..banyak la CPUV yang beratur menanti kan ?

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon