Lemau La Pulak

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

image
Kredit

LEMAU LA PULAK ||Sebut saja lemau mesti ingat makanan saja yang lemau...macam keropok dah lemau..liat..kalau kita ni lemau maknanya malas..letih..lesu..wah aura negatif mula merasuk ni..syoh.....syooohhhh...pergilah kau wahai lemau..hihi..*dah macam halau tupai yang sedang berdating atas pokok rambutan..belanja awek makan buah rambutan ya..*

Kalau lemau pada perkara sia-sia tidak mengapa..tapi elakkanlah daripada rasa lemau pada perkara yang ringan tapi berat hukumnya..waktu-waktu lemau ini macam macam akan terlintas di benak dan minda kita..cepat cepat tepis..tidak kisahlah walau sumbang kuda kudanya..*perumpamaan ok..*

Ada masa-masanya seolah terlebih tenaga..kadang ada juga macam bateri kosong peratus..itulah kita manusia..tidak kiralah sesiapa pun sebenarnya..yang penting dalam waktu bertenaga atau lemah..sihat atau sakit..ingat Allah sentiasa.. 

Previous
Next Post »

7 comments

Write comments
January 29, 2016 at 6:51 PM delete

haipp, jangan lemau lemau. kuatkan semangat!

Reply
avatar
aryan azra
AUTHOR
January 29, 2016 at 8:33 PM delete

Akk pun kadang2 lemau juga... Tapi betul tu tak elok nak lemau2 ni kena sentiasa bersemangat

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
January 29, 2016 at 9:16 PM delete

nasib huda dah haipppp...akak tak jadi lemau..kihkihkih..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
January 29, 2016 at 9:18 PM delete

ada masa masanya kan kak..hihihihi...

Reply
avatar
Mama Kembar 3
AUTHOR
January 29, 2016 at 10:36 PM delete

sekali datang penyakit lemau ni...boleh rasa cam 'bodoh' seharian buat apa pun malas huhu

Reply
avatar
Nur Najah
AUTHOR
January 29, 2016 at 11:27 PM delete

sekali lemau dtg, apa benda pun tak menjadi. huu..

semoga urusan kita semua dipermudahkan. lillah ! ^^

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon