Sebab..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

image
Image Google

Mengejar..mahu pun dikejar.. 
persamaan kedua-duanya adalah menggunakan sepasang kaki..
Namun bezanya adalah sebab mengapa kita mengejar atau dikejar..

Setiap manusia punya niat dan matlamat berbeza..
walau pun terkadang caranya sama..
Previous
Next Post »

19 comments

Write comments
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2015 at 9:09 AM delete

Hehe..terima kasih HH.. :)

Reply
avatar
tiga lalat
AUTHOR
November 2, 2015 at 9:32 AM delete

tapi gmbr tu lari riang ria bersama sama., ;p

Reply
avatar
Kakzakie
AUTHOR
November 2, 2015 at 9:34 AM delete

Cuma masa aje yg mengejar kita tak guna kaki kan PC:)

Reply
avatar
November 2, 2015 at 9:50 AM delete

deep sungguh maknanya, kak :D

Reply
avatar
kakyon
AUTHOR
November 2, 2015 at 10:01 AM delete

macam lari dari jerebu jer.. ;)

Reply
avatar
Farah
AUTHOR
November 2, 2015 at 12:28 PM delete

Saya suka tajuk ni walaupun ringkas.
Sebab baru beberapa hari anak saya ajak main kejar-kejar...
Saya terfikir kenapa...?
Tapi saya layan je sebab ini juga terapi buat saya dan anak

Reply
avatar
Ana Fatihah
AUTHOR
November 2, 2015 at 12:37 PM delete

Mengejar redha Allah itu yang paling penting! :)

Reply
avatar
November 2, 2015 at 4:07 PM delete

berlari bersama walaupun berlainan tujuan... :):)

Reply
avatar
November 2, 2015 at 5:22 PM delete

kadang kadang kita melakukan perkara yang sama tapi niat berbeza :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2015 at 5:50 PM delete

Lari sama2..lepas tu mesti ada salah sorang letih wak..hehe tak gitu.. :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2015 at 5:51 PM delete

Betul..kita pulak nak lari atau nak kejar rasa lemah kaki.. :) tidak terkejar..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2015 at 5:52 PM delete

Yang mengejar dan di kejar je tahu niat masing2 lissa :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2015 at 5:54 PM delete

Hehe...setiap orang ada memegang makna tersendiri..dia mengejar..atau kita dikejar dan sebaliknya..mungkin ia sekadar gurauan atau ianya sesuatu yang diluar kotak pemikiran..sebab...sebab lari itu berbeza2.. :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2015 at 5:55 PM delete

Betul...itu yang terrrrrbaik ana. :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2015 at 5:56 PM delete

Hanya Allah dan kita saja yang tahu :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2015 at 5:56 PM delete

Pun boleh mungkin laluannya sama kak :)

Reply
avatar
Mizz Aiza
AUTHOR
November 4, 2015 at 3:31 PM delete

Matlamatnya tetap sama.. Asalkan tidak melalui cara yang salah..

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon