Sebab..

Advertisement
بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

image
Image Google

Mengejar..mahu pun dikejar.. 
persamaan kedua-duanya adalah menggunakan sepasang kaki..
Namun bezanya adalah sebab mengapa kita mengejar atau dikejar..

Setiap manusia punya niat dan matlamat berbeza..
walau pun terkadang caranya sama..
Tag : Motivasi
19 Komen untuk "Sebab.."

tapi gmbr tu lari riang ria bersama sama., ;p

Cuma masa aje yg mengejar kita tak guna kaki kan PC:)

macam lari dari jerebu jer.. ;)

Saya suka tajuk ni walaupun ringkas.
Sebab baru beberapa hari anak saya ajak main kejar-kejar...
Saya terfikir kenapa...?
Tapi saya layan je sebab ini juga terapi buat saya dan anak

Mengejar redha Allah itu yang paling penting! :)

berlari bersama walaupun berlainan tujuan... :):)

kadang kadang kita melakukan perkara yang sama tapi niat berbeza :)

Lari sama2..lepas tu mesti ada salah sorang letih wak..hehe tak gitu.. :)

Betul..kita pulak nak lari atau nak kejar rasa lemah kaki.. :) tidak terkejar..

Yang mengejar dan di kejar je tahu niat masing2 lissa :)

Hehe...setiap orang ada memegang makna tersendiri..dia mengejar..atau kita dikejar dan sebaliknya..mungkin ia sekadar gurauan atau ianya sesuatu yang diluar kotak pemikiran..sebab...sebab lari itu berbeza2.. :)

Betul...itu yang terrrrrbaik ana. :)

Hanya Allah dan kita saja yang tahu :)

Pun boleh mungkin laluannya sama kak :)

Matlamatnya tetap sama.. Asalkan tidak melalui cara yang salah..

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Back To Top