Mana Tahu Ada Kain Sendiri Terkoyak..

Advertisement
بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Syukur.Alhamdulillah.
Moga semua sahabat berada dalam kasih sayang Allah.
Jumaat terakhir di bulan November..kurang seminggu kita bakal melangkah ke hujung tahun..
Disember.365 hari.Bulan penutup kiraan Masihi.

Mungkin ada yang telah memulakan langkah baru sedari awal hari pertama di bulan HIJRAH.1MUHARAM1437H..
Atau ada juga yang merencana untuk memulakan sesuatu yang baru bermula detik di malam tahun baru MASIHI 2016..terpulang.Asalkan niat yang baik baik kerana Allah..moga Allah lanjutkan hayat kita.amin.

Muhasabah.Mana tahu ada kain sendiri terkoyak.Jangan pandang mudah pada lubang yang kecil.Kelak boleh menjadi koyakkan yang besar.Begitulah kehidupan.Masalah biarpun kecil tetap dipanggil masalah..sebelum bertukar musibah molek dibendung awal.Dalam apa pun situasi ya.

Eh..eh..eh..
PC nak tanya ni
Ada tak ni
^
^
Image

Image

Image

Bila ukhuwah nak tinggalkan komen pada entry PC..ada tak..ada tak..
Ermmmm..kalau ada PC MINTA MAAF ye..tak tahu apa solusinya..
Dia ragui kawan kawan PC yang semua insan berhati mulia bukan robot tidak berjiwa..





Tag : Santai
12 Komen untuk "Mana Tahu Ada Kain Sendiri Terkoyak.."

Dah lama tak jumpa robot selepas komen

ntah la sis... sy selalu jumpa tp lupa kat blog mana

murni dah kena 2-3hari lepas..jenuh nak pilih picture..pastu kantoi salah pilih psal tanda jalan..pastu duk kuar soalan pic tanda jalan tu sokmo..nak BW pon xda mood

salam Kak PC, yana pi semua blog ada, yana rasa kalo kita jarang komen tak jumpa la robot ni, kalau kita selalu drop komen robot ni adalah. itu berdasarkan pemerhatian yana

baik cek kain sendiri..klu ada koyak jahitkan sendiri..jgn tengok kain org lain kan PC

haaaa dia dah percaya tu Fida bukan robot..ermmmm :)

PC pun selalu jumpa...lupa juga di blog mana..macam dah jadi kawan baik pulak :)

hihi..PC biasanya kalau dah kena macam tu..pangkah dulu..nanti datan semula.. :)

Betul..akak punya kesimpulan pun macam tu..sebab kalau kali pertama komen ok..bila akak baca entry lain pada blog yang sama...dalam masa yang sama..haaaa nak komen..siap..mesti abang robot muncul..hahahaha.. :)

betul KG..bak kita tengok dulu kain sendiri..jahit mana yang perlu..sebab tak semua orang sudi kita tolong jahitkan kain untuk dia.. :)

betul, wpun kecik, jangan abaikan... tp jgn over stress..hehe

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Back To Top