Jom Kita Sama Sama Terjah..Soooo SWEETMUSLIMAH

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

Syukur atas setiap nikmat..
Biar apapun rupa paras kita..dalam keadaan apa pun saiz fizikal kita..bersyukur..itu rezeki kita..bahagian kita..Allah anugerahkan untuk kita..ingat untuk kita jaga sebaik baiknya..kalau kita rasa ada kelebihan..jangan terlalu bermegah dengan kelebihan itu..kalau kita rasa alahai banyaknya kurangnya kita..ingat tiada manusia yang sempurna..
KESEMPURNAAN itu ALLAH PUNYA..sebagai hamba kita usaha perbaiki sekadar selayaknya kita ini sebagai hamba..amin..

Hujung tahu pastinya banyak CLEARANCE SALE di sana sini..tambahan cuti sekolah sudah pun bermulakan..ermmm..dan salah satunya PRODUK SWEETMUSLIMAH..

SweetMuslimah.com

Cuba tengok..cuba singgah di SWEETMUSLIMAH


Clearance Sales

Potongan harga sebanyak 50% sedikit sebanyak dapat memenuhi hajat kita untuk miliki pakaian yang diidamkan..CANTIK,SELESA,BERANEKA REKAAN..tapi HARGA TETAP BERPATUTAN..alhamdulillah..ini peluang..PC pun tengah dok intai intai SWEETMUSLIMAH

YES 2015

Sesiapa pun boleh singgah ke SWEETMUSLIMAH..abang,,ayah,,suami..*haaa ini salah satu cara support adik perempuan,anak anak perempuan,isteri,tunang..alahai..menjadi soooo SWEETMUSLIMAH..amin..lillahitaala..

ok..PC nak sambung jalan jalan di SWEETMUSLIMAH ni..


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. kan...cantik2 pakaian muslimah d sweetmuslimah kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul KG..PC pun tengah tengok2..nak cuba juga beli..in sha Allah :)

      Padam
Terbaru Lebih lama