Jeling-jeling Dulu..Tunggu Line Clear..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

image
Google image

Fokus..ada masa bergurau senda..ada masa gelak ketawa tak ingat dunia..kadang sembang macam ditaman bungga..sekejap slow sekejap kuat suara tu..bila macam bisik bisik mulalah yang lelaki kata kita yang wanita ini tengah mengata..tak pun bergosip saja..haaishh..dah kalau cerita peribadi..mahunya tidak berbisik bisik..*kadang selit juga 5..6 ketol gosip..astarghfirullahalazim..rindunya zaman bekerja*..sungguh rezeki itu terlalu luas untuk kita kecapi dan nikmati..subhanaAllah..alhamdulillah..

Kalau segala tulang belulang,,urat dan anggota tubuh kita mampu berbicara..pastinya tidak senang duduk kita dibuatnya..tapi tubuh yang bernyawa mampu merasa letih dan lesunya..minda juga begitu..jeling jeling duu..tunggu line clear..haaa itu dia...1..2..3..kanan..kiri..kanan lagi...hehehe..sekali sekala buatlah regangan walau pun yang ringkas dan mudah mudah saja..terkadang jangan terkejut bila angin pun mudah meluncur laju..maklumlah uratnya sudah lurus..



Previous
Next Post »

13 comments

Write comments
Ana Fatihah
AUTHOR
November 2, 2015 at 12:43 PM delete

Regangan tu memang wajib buat kalau seharian duk atas kerusi. Tak kiralaa time kelas atau kerja. Adeh. -_-

Reply
avatar
Mazni Munawar
AUTHOR
November 2, 2015 at 1:20 PM delete

lepas buat regangan ni badan rasa segar terus. fuhh

Reply
avatar
November 2, 2015 at 1:26 PM delete

lepas baca entry kak PC baru Lissa ingat mau buat regangan.. hee terus rasa fresh ! :D

Reply
avatar
November 2, 2015 at 4:06 PM delete

Bila duduk terlalu lama, masa buat regangan memang rasa best sangat.... boleh copy ni... :)

Reply
avatar
November 2, 2015 at 5:38 PM delete

Kalau kat tadika lepas anak anak makan , naik tu depa main cikgu awasi jaa, mula lah mengantuk tu datang, huu, kena buat pergerakkan baru tak mengantuk

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2015 at 5:58 PM delete

Bagi badan rasa selesa sikitkan ana :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2015 at 5:58 PM delete

Hehe...kadang tetiba rasa lapar.. :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2015 at 5:59 PM delete

Lepas tu dah boleh pegi kedai beli ais krim..makan sambil senyum2 lissa.. hehe :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2015 at 6:01 PM delete

Hehe...hilang sengal tulang lenguh pinggang...silakan kak.. :)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
November 2, 2015 at 6:02 PM delete

Bagi darah jalan naik ke kepala..bila oksigen dah ok..baru syok sambung kerja kan yana.. :)

Reply
avatar
November 4, 2015 at 11:09 AM delete

hehehehe..MK tak kire kak PC..clear tak clear..selamberr jee...hahaha

Reply
avatar
Mizz Aiza
AUTHOR
November 4, 2015 at 3:29 PM delete

Elok sesekali buat regangan.. Segarkan kembali otot yang lesu..

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon