IngataN

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Allah ku syukuri setiap nikmat daripada MU..moga banyaknya tidak menggelapkan hatiku..sedikitnya tidak menjadikan ku insan yang kufur..

♢◇ingatan◇♢

Ingatan

Ingatan

Rezeki cuti merdeka..kami tak balik kampung tapi sahabat kami pulang ke kampung..PC panggil dodol terengganu sebab sahabat dari terengganu yang beri..mula mula pelik lama lama asyik..hihi

Menghargai tidak semestinya senantiasa memberi..dengan mengingati juga kita menghargai..sekiranya mampu tiada salahnya memberi..in sya Allah..alhamdulillah..

Pahit..manis sepanjang kehidupan tersangatlah susah dilupakan..kecuali dengan kehendak Ilahi..terjatuh dalam bilik mandi..haaa kepala terhantuk baldi baby..ermmmm..ekzema*eh salah..tu alahan gatal gatal kulit sensitive la..amnesia baru betul,hilang ingatan sementara*

Tapi kalau kita tahu dia sememangnya sihat walafiat..sempurna zahir batin..tiba tiba keluar masuk pakai baju tak pakai seluar besar seluar kecik..atau pakai kain batik tak pakai baju besar dan yang kecik..sila kisar lada kering 2kg..jirus..kalau dia lari..bermakna bukan hilang ingatan...tapi memang perlu diberi peringatan..haishhh..banyak cara positif boleh dilakukan untuk diri lebih dihargai..


Previous
Next Post »

7 comments

Write comments
September 1, 2015 at 11:18 PM delete

miza x prnah nampak dodol balut camtu..cam sedap jeee ;D

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
September 1, 2015 at 11:37 PM delete

ingtkan otak otak tdi
first tgk dodol blut begitu
menarik

Reply
avatar
Aisyah Sukor
AUTHOR
September 1, 2015 at 11:57 PM delete

first time nampak dodol balut mcm nie

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
September 2, 2015 at 1:27 PM delete

@mirza syazwina
mula2 akak pun pelik dik..ni dah kali ketiga kawan bagi...alhamdulillah...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
September 2, 2015 at 1:28 PM delete

@QasehnyaRania
masa awal2 pun PC ingat macam tu..eh otak otak ea...sekali dodol..hukhukhuk..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
September 2, 2015 at 1:29 PM delete

@Aisyah Sukor
tulah..kalau yang kat melaka atau kelantan bungkus bentuk segitiga yang comel2 tukan ok lagi...ni bungkus guna daun..

Reply
avatar

Sepatah Dua Kata Kalian Amat PC Hargai..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon