Sambil menyelam..sambil minum aiR

Advertisement
بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Syukur atas setiap nikmat..alhamdulillah.

Sambil menyelam samvil minum air
Google image 

♡•sambil menyelam sambil minum air•♡

Kekuatan seseorang itu tidak terfokus pada kemampuan fizikal semata..banyak faktor..banyak sudut yang perlu dan boleh diambil kira..ketajaman minda..keteguhan hati dan semangatnya..bergabung bommmmm..meletop letop dik..hihihi..kita mungkin boleh berlari tapi tidak boleh terbang kerana tidak bersayap..kucing banyak bulu tapi tidak boleh mencukur bulu diketiaknya..itulah keterbatasan..

Tetapi

Dengan izin DIA pada sesetengah perkara kita boleh laksanakannya sekaligus atau serentak mungkin..sambil menyelam sambil minum air bak kata pepatah..tidak perlu ke afrika untuk jadikan contoh kali ini..hihi..kita update entry..dalam masa sama kita blogwalking..yes anda superb..alhamdulillah..sambil siang ikan bilis..sambil tengok tv..kan 2 in 1 tu..menjana pendapatan melalui blog..hah terbuktikan..Allah.Allah. Allah.alhamdulillah.

Jangan

Pergi shopping usha dada orang..jeling jeling punggung orang..
Buat buat jatuh..dok nyelit nyelit kekonon tergesa gesa nak cepat..sengaja langgar punggung kemudian say oppppsss sorry..
Itu bukan menyelam sambil minum air...tetapi menyelam bunuh pahala sendiri..

10 Komen untuk "Sambil menyelam..sambil minum aiR"

wawa setuju, sambil menyelam sambil minum air.. jangan minum byk sangat, nanti lemas.. hehe

bila kita boleh buat byk perkara dalam satu masa itu sgt bagus, cuma perlu ada fokus juga kan..")

yg jeling punggung org tu tk baik tau. nakal.. hehe

Sedang menyelam sambil minum air ni..hihihi

Contoh PC buat Zumal terketawa sorang2...

Contoh PC buat Zumal terketawa sorang2...

Yg tahan tgk dada org..hahahah

@Puan Wawa
Sambil menyelam minum air yang bebaik ok pass..yang tak comel nanti pahala terlepas..

@Dunia Zumal
Patutlah mata zumal berair..lebih ketawa rupanya..hihi..

@nor azman
Cube perhati kalau pergi tempat ramai orang..ini berlaku..percayalah..

x masin ker kalau menyelam di laut tu PC..eheheh..jgn marah KG gurau jer

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Back To Top