♡♡cantiknya kerana budi,,indahnya dek bahasa♡♡

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Akhlak
Google image 



Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain). Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih taqwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Mendalam PengetahuanNya (akan keadaan dan amalan kamu).
Surah Al Hujurat 
Ayat 13

°○●_-_cantiknya kerana budi,,indahnya dek bahasa_-_●○°
Alhamdulillah dengan anugerah segala nikmat..gemuk kurus,,tinggi rendah..semua nikmat..bagaimana rupa kita..fizikal kita..itu juga nikmat..lain orang lain pendapat..bukan mudah untuk dapat yang sependapat..nak cantik??nakkkkk..nak nampak muda dari usia??nakk..nak putih gebu ngalahkan tepung gandum??nakk..huhu..sabar jelah..percayalah..biarpun luaran yang sedang sedang saja..yang luaran biasa biasa dan bukan luar biasa yang hingga tahap merobek biji mata..jika kita sentiasa menjaga tutur kata..bijak mengawal tingkah laku..in sya Allah everything will be fine..amin..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

10 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama