♡♡tak bosan ke??..bosan..ermmm tak♡♡

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Google image

■□▪bersarang diminda,,berkulat dihati▪□■untuk mendapatkan kepastian mesti tanya..kalau bersangka sangka takut pulak jadi fitnah..dahhhhh dosa..hehe..takut dosa tak??..eee PC takut..ok bai..hendak bertanya pun mesti bijak..janganlah bagi soalan cap lipas..dah terang lagi silau dia terkulat kulat sakit perut..boleh pulak tanya awak sakit perut eaa..kan dia dah masuk tandas 8 kali..huhu..harus dijentik ni..

■□▪berhati hati▪□■sangat universal..luas dan dalam maksudnya..yang sering orang abaikan dan ambil mudah lagi tidak endah adalah berhati hati ketika berbicara..etika ketika bersembang digarisan jingga..hamboi...bahaya sangat ni..bukan sahaja nak melintas jalan perlu pandang kanan kiri..hendak bercakap pun mesti berhati hati..tu cuba jengah bawah meja kot kot ada yang sembunyi curi dengar..telinga palsu..telinga original sedang merakam..kalau mulut boleh menipu..jangan harap telinga begitu ye..

■□▪jangan mengoyak kalau tidak mahu menjahit▪□■membina atau meruntuh..menyokong atau merebah..kita tentukan..kita boleh ubah..terima kenyataan takdir hidup orang tidak sama..jauh bezanya..sepanjang kehidupan kita jumlah simpang yang kita temui jumlahnya jauh ketara..bila ditanya..''ehh ko tak bosan ke..??bosann??errrmmm tak..*sambil senyum lalat..PC?bosan??..pukul diri sendiri..ingat kembali pada matlamat hidup..mensyukuri setiap nikmat..yang tiada dan kurang pada diri jangan menjadi sebab berasa bosan menjalani kehidupan..
Previous
Next Post »

10 comments

Write comments
July 27, 2015 at 10:17 AM delete

lyssa tengah bosa . sekian .

Reply
avatar
mizz yatiey
AUTHOR
July 27, 2015 at 10:53 AM delete

1, itu yg dipanggil soalan songgeh..dah tahu bertanya lagi..soalan mcm ni, memang nak kena penampau hihihi

2, seperti pepatah mengatakan, cakap siang pandang2 cakap malam dengar2..eh betul ke?

3, time ni memang bosan, sebab tak de kerja, tapi alhamdulillah...Allah bagi masa berehat yg cukup, sebab nanti memang sibuk heeee

Reply
avatar
clovershoney
AUTHOR
July 27, 2015 at 11:08 AM delete

apa? bosan? tak punn heheheh

Reply
avatar
July 27, 2015 at 4:38 PM delete

Bosan ? hmmm..x berape nk bosan sgt sbb tgh fikirkan makanan..puasa pulak..hahaha

Reply
avatar
Dunia Zumal
AUTHOR
July 27, 2015 at 5:40 PM delete

Indahnya bahasa PC, suka sangat baca... tapi nak balas berbahasa gitu tak pandai pula saya...

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
July 27, 2015 at 6:50 PM delete

@Lyssa Faizureen
alah...kesian adik sorang ni...guna waktu yang ada untuk manfaat bersama..insan yang bijak akan sentiasa hebat mengisi waktu yang ada..buktinya yesss lyssa bw kan...an..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
July 27, 2015 at 6:52 PM delete

@mizz yatiey
betul..banyak cengkadak..tak perihatin bila bercakapkan..hehe..nikmat lapang sebelum sempit (sibuk)

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
July 27, 2015 at 6:53 PM delete

@MKhairul Aminuddin
puasa sunat ye..alhamdulillah..selamat berbuka ye..

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
July 27, 2015 at 6:55 PM delete

@Dunia Zumal
MasyaAllah..semua dengan izin Allah zumal..yang dari PC biasalah..typo lah..ayat belit belitlah..tu belum merapu meraban..ehhh zumal pun hebat jugalah..alhamdulillah..

Reply
avatar

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH.. EmoticonEmoticon