♡♡teruskan perjuangan♡♡

Advertisement
Bissmillahirahmanirahim 

Ihsan Google 

Mungkin hari ini ada yang pertama kali menjejakkan kaki ke sekolah..hari pertama ye..fresh..hari pertama bergelar pelajar..tahniah..adik adik..anak anak boleh..menuntut ilmu kerana Allah ye sayang..bagi kakak kakak dan abang abang senior..tolong tengok tengokkan adik adik tu ye..no usha usha..no buli buli..no kenyit kenyit mata..nanti PC babab nak..

Nikmati setiap situasi sebaiknya dalam kondusi yang positif..kita boleh megolahnya..insyaAllah boleh..satu ketika,,kita akan merindui setiap memori yang telah berlalu..jadi,manfaatkan sebaiknya ye..fardhu kifayah bukan bermakna kita mesti orang lain tidak payah..tapi kita mesti sama sama kayuh untuk masa hadapan yang diimpikan..
7 Komen untuk "♡♡teruskan perjuangan♡♡"

Anak kakak mula sekolah semalam. Masing-masing dah terpahat niat nak berjaya. Kakak pun selalu ingatkan pada mereka masa belajar semua akan jadi memori indah macam yg selalu kakak ceritakan pada mereka. Tapi budak sekarang senang tak sama masa kakak dulu keluarga miskin. Belajar dlm serba kekurangan...

Salah satu event besar awal tahun ialah anak2 bersekolah pertama kali atau kembali ke sekolah atau cikgu kembali ke sekolah....

selamat kembali ke sekolah semua

Salam kak jua.. lama betul xsinggah. Zizie dh hbs exam, anak sedara dan adik2 start skolah. Hehehe.

@Kakzakie
moga pengalaman ibu ayah menjadi pencetus semangat buat anak anak lebih gigih berusaha..

Tulah tuntut lah ilmu sebanyak mungkin..sebab kita bukan yang lahir bijak pandai kan..hihi...lama cuti..semangat nak mulakah hari persekolahan PC

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Back To Top