::..Penghujungnya..sandarkanlaH..::

Advertisement
sumber..Google

Asalammualaikum,,

Syukur pada Allah atas nikmat yang tidak mampu kita hitung..dan tidak langsung terdaya untuk kita menidak dan menafikan..alhamdulillah..ingat ye..jangan lupa ucap syukur..tanpa izinNya mana mungkin kita boleh lakukan sesuatu itu walau hanya perbuatan atau tindakan sekecil mengenyitkan mata..hehe..jadi jangan salah gunakan sepasang mata yang cantik itu..♥

Letih,, lesu memang tidak dapat dihindar..kan buat kerja..lap itu ini..sapu sana sini..buang sawang atas bawah..susun begitu begini..ermm kalau hasilnya sampai menyilaukan mata..tak hairanlah letihnya bukan calang-calang..tak gitu..tu yang tersandar dibalik pintu..dan buka sembarangan juga bila buka stor super hebat padat dan sendatnya ye..hehe..nak masuk pastikan bateri lampu suluh sudah berganti..nak lagi elok bawa kompas takut sesat dalam stor rumah sendiri..kihkih..

Makan sama-sama,buat apapun sama..kata bestfriend..saling bergantung harap..gitu katanya..tapi dah janji juga jodoh citarasa masing-masing..hehe..taknak sama pulak..eh..iyelah siapa jodoh tukan rahsia Allah..bersiap sedia sajalah jadi insan yang baik..ganjaran juga yang terbaik..tak gitu..bila dia tak dapat jawab bila cikgu soal dalam kelas kat sekolah kita cover..bila giliran kita tak dapat jawab bila cikgu soal..sampai hati dia buat muka hamster kembung..eh..ermm satu das kita kena dengan cikgu ea..garu kepala tak berkutu..bila bestfrien bertukar badfriend..jangan marah..kita redha dan muhasabah diri sendiri ★★

Indahnya alam ini..langit dan bumi terbentang luas untuk kita merasai isinya..Allahuakbar..kasih dan sayangNya pada kita tiada batasan..Kalau kita berusaha dan kita berjaya bersyukurlah itu semua dengan izinNya..andai hari ini kita disayangi,dihormati dan disegani..itu juga hadiah daripada DIA..dan andai kita acapkali menemui kegagalan juga sering rasa disakiti., itu juga atas restuNYA..walau apa pun warnanya,rasanya dan situasinya..sandarkan segalanya padaNYA..
Setelah dahulukan doa,, usaha,, ikhtiar,, tawakkal..♡♥♡





8 Komen untuk "::..Penghujungnya..sandarkanlaH..::"

betul tu.... bersyukur atas apa yang ada...

Aah kak mia..di samping tu kita usaha sungguh sungguh..berdoa sungguh sungguh juga...

Amin..moga kita tidak jadi insan yang kufur nikmat,..

Alhamdulillah...bersyukur diatas apa yang ada...

Alhamdulillah..moga dengan rasa syukur yang tulus..Allah tambah lagi nikmat rezeki pada kita..amin..

syukur yang teramat syukur kerana masih lagi bernafas dimuka bumi ini, masih mampu untuk meraih sebanyak mungkin bekalan untuk di akhirat.. semoga kita semua beroleh kemenangan di akhirat kelak.

bersyukur atas nikmatnya.. jangan kita kufur nikmat

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Back To Top