Cepat-cepat Sedar Diri

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

CEPAT-CEPAT SEDAR DIRI | Lebih cepat sedar diri lebih cepat boleh berubah dan mengubah apa yang patut.Lakukan apa yang patut.Tinggalkan juga apa yang sepatutnya.Kembali mendekat dan boleh juga menjarak.

Berhati-hati di jalanraya.Berhati-hati bila nak makan.Berhati-hati ketika berlisan.Semua perlu berhati-hati.Tapi yang paling penting rangkumkan semuanya menjadi berhati-hati dalam menjalani kehidupan seharian selagi Allah swt rezekikan usia hingga Malaikat Izrail melunas tugasnya meragut nyawa kita.

Cepat-cepat sedar diri moga ianya menjadi benteng supaya tidak melangkau batas.Agar sentiasa ingat satu masa akan kembali ke dunia abadi.Moga tahu bahawa tiada satu pun yang kekal dan bererti melainkan amal dan rahmat daripadaNYA yang diperlukan.

Sekian.

Moga Allah swt tidak berpaling



PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. betul, cepat2 la sedar diri bila dah rasa diri ni mcm jauh menyimpang kan, contoh klu tau makan dah terbyk sampai takleh nafas, sedar la diri utk berhenti makan kan , itu contoh @

    BalasPadam
  2. PERLU BERHATI-HATI TIASA TAKUT TERBABAS LANDASAN

    BalasPadam
  3. Betul sangat tu PC.. semoga Allah selalu jaga kita..

    BalasPadam
  4. Selalu terlajak time marah anak. Rasa bersalah terus mintak maap kt anak2 dan peluk.

    BalasPadam
  5. banyakkan istighfar jika byk kata2 yang kasar. ubah diri hanya kita sendiri yang mampu
    tips tarik pelanggan
    pos system
    google my business malaysia
    restaurant marketing

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama