Header Ads

November Pula

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum wbt

NOVEMBER PULA.Eh dah November.Alhamdulillah,betul dah November.Syukur atas setiap nikmat yang Allah SWT pinjamkan.Semua sementara.Lama atau sekejap tetap sahaja adalah pinjaman yang tentunya banyak pengajaran boleh kita ambil dan amalkan. 

related image

Ada yang berasakan masa cepat berlalu.Ada yang berasa mengapa masa seperti tidak bergerak pun.Lama sangat.Lambat sangat.Msing-masing punya rasa dan perasaan.Jujur tahun ini tahun mendidik bagi pendapat PC.Didik diri menjadi manusia yang LEBIH SABAR.Seluruh dunia.

Biarpun sudah menuju ke penghujung tahun,kita masih lagi berada dalam keadaan berhati-hati dan perlu sentiasa berjaga-jaga.Tempoh pemulihan yang panjang ini menjadi satu acuan untuk kita lebih bijak bertindak dan lebih matang juga.

Selamat datang November 2020.

Sekian.




18 comments:

  1. semoga november baik2 sahaja buat kita semua kan PC :)

    ReplyDelete
  2. Jangan lupa dengar lagu November Rain... hehe

    ReplyDelete
  3. sudah hampir penghujung tahun ya

    ReplyDelete
  4. Salam November, saja jalan2 baca blog kawan kawan lama.. masih aktif kagumnyaa :)

    ReplyDelete
  5. cepat betul setahun nak habis dah

    ReplyDelete
  6. Rasanya sangat cepat waktu berlalu. Dalam keadaan bergelut dengan wabak Covid-19, sudah hampir ke penghujung tahun rupanya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat betul.Hari-hari masing-masing sentiasa berjaga-jaga. Tak lama lagi 2021.

      Delete
  7. Harap2 la tragedi oktober da berlalu..

    ReplyDelete
  8. HAPPY NOVEMBER ,moga november be kind to all of us

    ReplyDelete
  9. Pada saya cepat masa berlalu dah november. Semoga hari hari yang bakal kita lalui lebih indah dan kita lebih sabar hadapi segalanya.

    ReplyDelete
  10. Cepat je kan dah sampai penghujung tahun...

    ReplyDelete
  11. semoga november ni, covid19 di Malaysia menurun dgn drastiknya.
    in shaa Allah :)

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Powered by Blogger.