Selamat Datang September 2020

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

SELAMAT DATANG SEPTEMBER 2020.Tiada apa kata yang lebih bererti kita sebagai hambaNYA perlu ucapkan selain kata-kata syukur yang tidak berkesudahan.Seperti mana nikmat yang DIA pinjamkan kepada kita tidak pernah surut sehingga detik ini.Alhamdulillah.TERIMA KASIH ALLAH.Moga setiap nikmat ini tidak menjadikan kita semua hambaNYA yang mengkufuri nikmat.Aamiin.


Selamat Datang September 2020

Selamat datang September.Melangkah ke bulan kesembilan ditahun dua ribu dua puluh,ya pantas masa berlalu.Sehari ke sehari banyak yang telah kita lalui.Ada yang manis,ada yang pahit.Ada yang menghiburkan dan ada juga yang mengecewakan.Begitulah warna warni kehidupan.

Bagi yang menyambut ulangtahun kelahiran,selamat ulangtaun kelahiran.Bagi yang sedang menghitung hari untuk melahirkan,moga urusan kalian dipermudahkan.Mugkin tidak secara besar-besaran,namun sudah dapat dilihat ada yang telah merancang untuk mengadakan majlis secara sederhana.

Apa sahaja yang telah dan sedang direncanakan,pastikan semua sentiasa menjaga diri masing-masing.Nikmati kehidupan ini dengan sederhana dan syukur.

Sekian

Semua menjadi indah pada waktunya


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

10 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama