Titik Tengah

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

TITIK TENGAH | Tidak berat di mana-mana,maka carilah titik tengahnya.Adil itu memberi hak kepada yang berhak.Termasuklah untuk dan kepada diri sendiri.Bukan perkara mudah untuk mendapatkan titik tengah kerana ianya tidak semudah mematahkan sebatang lidi.

RELATED IMAGE
Perdu Cinta | Titik Tengah


Kanan tidak kiri tidak.Puas!..semestinya tidak kerana kepuasan itu sentiasa bertambah dah berubah skalanya.Lumrah manusia biar telah di awal sepakat,boleh sahaja disuku perjalanan berubah..atau mungkin diakhirnya bertelagah.Masing-masing setiap kita ada peranan masing-masing maka laksanakan peranan itu.Berperananlah dengan betul.

Bahagia itu bila {SEDERHANA} itu kunci memudahcara banyak perkara..mungkin ini salah satu titik tengah untuk selaraskan dan lestarikan kehidupan yang dijalani.Jangan terlalu berlebihan..tidak usah terlalu berkira.

Sekian.

#sama-sama mencari redha Allah swt

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

9 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. bahagia itu bila ada kesederhanaan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul.Sederhana itu membahagiakan..bahagia bila sentiasa bersederhana.

      Padam
  2. Bahagia itu bila ada tolak ansur dan persefahaman.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bahagia rasanya sekali2 dapat peluang blog walking ngn sahabat2 blogger..dah lama sangat tinggal dunia blogging ni..rindu..tapi tak punya masa dan peluang.

      Padam
    2. Tak taulah .. rakan2 bloggers masih kenal tak bunda ni..assalamualaikum..😔♥️

      Padam
    3. Setuju bunda.Hati dan fikiran pun tenang.
      Tak apa bunda..dah selesai semua urusan boleh aktid berblog semula.
      InshaAllah ingat bunda.

      Padam
  3. Mencari titik tengah mengukuhkan perpaduan ummah. Manakala bersederhana juga mampu membersihkan hati. Kedua2nya pun sunnah utk kunci kehidupan yg lebih bahagia dan diberkati, in shaa Allah.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama