Isilah Hingga Sendat Padat

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

ISILAH HINGGA SENDAT PADAT | Bila ternampak kerana tidak sengaja kali pertama yang sendat padat..inshaAllah itu tidak dosa.Kalau senjaga dibesarkan mulut menganganya..dibulatkan mata dengan sengaja itu memang minta dicatat dosa.

Jumaat kembali.Alhamdulillah PC dan sahabat-sahabat semua masih di beri rezeki bernafas..itu satu nikmat dan rezeki daripada Ilahi.Bertuahnya kita maka bersyukurlah.Belek-belek kalendar rupanya dah masuk bulan November.Allahuakbar.

Bukan di hari Jumaat sahaja perlu gandakan amalan.Perlu lebih jadi baik.Setiap hari juga kita perlu perbetulkan diri.Cuba perbaharui niat.Suburkan rasa cinta pada DIA.Proses.Cuma lazimnya pada hari Jumaatlah yang sering diberatkan ganjaran pada setiap kebaikkan yang dilakukan.MasyaAllah.

related image
Isilah Hingga Sendat Padat

Isilah hingga sendat padat rasa cintamu pada Tuhan agar sentiasa takut dan taat.Bukan mudah untuk mencari dan mendapat apa yang dipanggil berkat kerana terkadang tingkah sering menyasar berat..hati pula mudah berkarat.

#sama-sama mencari redha Allah swt

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

9 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Salam November PC..jom kita penuhi masa kita dengan zikrulAllah sambil menaip..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam Nov Sis.Jom..kalau ada ruang je kita zikir ya.

      Padam
  2. Aamiin. Sangat bermanfaat perkongsian ini. Semoga menjadi panduan dan pedoman bersama.

    BalasPadam
  3. Setiap haripun perlu diusahakan.. Namun Jumaat perlu berlipat kali ganda usahanya kerana berkat Jumaat tu sendiri..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama