Peluang Bermaafan Terbuka Luas

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

PELUANG BERMAAFAN TERBUKA LUAS | Alhamdulillah bertemu lagi kita semua dengan hari Jumaat..penghulu segala hari untuk umat Islam di mana sahaja berada.Hari ini 17 Syawal 1440H.Dua minggu lebih dah kita berada dan meraikan bulan Syawal..Allahuakbar.Masih ada yang giat mengadakan rumah terbuka.Masih ada yang terus menziarah.Syukur.Dan masih ada lagi yang meneruskan aktiviti bertadarus.

Tidak semua rumah dapat dan mampu kita kunjungikan.Maklumlah setiap kita ada urusan masing-masing..namun bagi PC setiap hari Jumaat inilah satu peluang Allah beri kepada kaum adam terutamanya untuk bertemu dan saling bermaafan satu sama lain...setiap masa sebenarnya apatah lagi sekarang kita masih berada di bulan Syawal.

Selain bermaafan..gandakan seberapa banyak doa yang baik-baik untuk diri sendiri dan orang lain juga.Sedekahkan..hadiahkan doa sentiasa pada sesiapa sahaja yang kita mahu..moga nanti manisnya turut kita rasai.Aamiin.

Related image
Peluang Bermaafan Terbuka Luas | Gambar Google

#sama-sama mencari redha Allah SWT
#senyumlah sikit
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Untung kaum Adam. Kita yang perempuan pun ada untungnya juga kan 😊😊 aaminn. Tq kak PC atas sharing ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul.masing-masing Allah beri keistimewaan masing-masing dan ada cara sendiri-sendiri nak perbaiki diri..

      Padam
  2. Mohon maaf sekiranya ada apa2 kesalahan.
    tak semestinya tunggu bulan syawal.

    BalasPadam
  3. Mohon maaf atas segala salah dan khilaf dalam berkongsi pandangan sepanjang persahabatan alam maya ini. Moga Allah sentiasa memberkati ukhwah dgn rahmat dan kejayaanNya.. aamiin.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama