Untuk Semua

UNTUK SEMUA
بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

UNTUK SEMUA |Ada banyak cara untuk menghidupkan sesuatu atau mewujudkan sesuatu untuk semua.Andai tidak dengan harta benda..boleh juga dengan lisan sahaja.andai tidak juga mungkin dengan penulisan pun tidak mengapa.Pilih sahaja..dan selemah-lemahnya adalah dengan doa.Ya,untuk semua.

untuk semua

Untuk semua bererti bukan untuk kita semata-mata.Ada bahagian-bahagiannya.Selayak menjadi kita punya.Tetapi bukan dan tidak semua.Ada untuk semua yang dititipkan melalui aku,kau,awak dan mereka.

Waspada.

Berilah hak itu.Bukankah untuk semua.Maka berilah apa sepatutnya.Berilah sebagaimana selayaknya.Aku,kau,awak dan mereka galas bukan bererti semuanya dilibas ganas.Dibaham buas hingga puas.

#sama-sama mencari redha Allah SWT

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Ye PC, banyak hal yang kena berkongsi..terutama rezeki.

    BalasPadam
  2. Ilmu itu pun satu rezeki. Selain harta dan wang ringgit, berkongsi ilmu dan peringatan2 yg baik itu pun satu amalan mulia juga. Terima kasih atas peringatan ini PC. Semoga Allah sentiasa memberkati.. aamiin.

    BalasPadam
  3. sangat setuju .usah mementingkan diri

    BalasPadam
  4. setuju itu.. tak boleh pentingkan diri sorang sorang

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama