Moga Betul-betul Bergunalah Ya

MOGA BETUL-BETUL BERGUNALAH YA
بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

MOGA BETUL-BETUL BERGUNALAH YA |Memberi sesuatu yang berguna dan boleh mendatangkan kebaikkan secara berpanjangan bukan perkara mudah.Tetapi tidak mustahil.InshaAllah boleh.Penerimaan setiap orang tidak sama.Itu biasa.Tetapi percayalah Allah akan aturkan nanti perlahan-lahan.

Apa yang baik sampaikan secara mudah dan ringkas.Apa yang penting berterusan.Tidak kira menggunakan atau tertumpu di media sosial yang mana pun menjadi pilihan kita.Silakanlah.Bismillah.

Sesiapa pun boleh akses apa yang kita kongsi atau telah,sedang dan akan sampaikan.Waima kunjungan yang datang daripada rantau tidak diketahui pun..baik atau sebaliknya niat yang tersirat..berdoalah moga betul-betul bergunalah ya apa yang kita sampai dan kongsikan.

MOGA BETUL-BETUL BERGUNALAH YA

Google analytic.Satu yang penting bagi seorang blogger memantau perkembangan blog yang dibangunkan.Rujuk dan buatlah kajian agar perjalanan blog menjadi semakin baik dari masa ke semasa.

#sama-sama mencari redha Allah SWT




PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. so far Google Analytics ni sangat berguna utk tahu perihal blog kita...walau tak berapa faham la sangat hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul Kak. PC pun tak faham sangat. Sikit2 tu boleh la.

      Padam
  2. Nice sharing...Kena buat nih..huhu

    BalasPadam
  3. Betul tu.. google analytics penting utk perkembangan blog. Sesetengah laman web akan pasang plugin terus di dashboard utk memantau aliran trafik agar dpt memberikan pengisian bermanfaat dari masa ke semasa.

    BalasPadam
  4. aida x mahir sgt, pc.
    masih blaja.
    lagipun blogging ni sekadar suka-suka.
    setiap entry more to hal sendiri. kalau tak brape betul, mr.asben tegur.
    delete mana patut :)
    but yes. dlm suka-suka, kalau prestasi blog tu baik, best la kan :)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama