Patah Hati?.. Cuba Segera Rawat

PATAH HATI?..CUBA SEGERA RAWAT
بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt


PATAH HATI?..CUBA SEGERA RAWAT | Bila ada yang cantik manis atau si kacak yang di idolakan berkahwin atau sudah memiliki pasangan..mulalah kedengaran patah hati sana sini..hingga ada hari patah hati sedunia gitu..sehari sajalah..walaupun sebenarnya macam tak berapa nak wajar perkara itu..tapi yelah..hak masing-masing..terpulanglah.Suka-suka senang cakapnya.😄

Patah hati?..cuba segera rawat.

Tersilap dan berkecil hati.Bagi PC,semua tak kira siapa pun berpotensi untuk berasa kecil hati atau buat orang berkecil hati.Kadang kita tak buat orang..eh orang buat kita..dan berlaku jugalah sebaliknya.Nama pun manusia.Mungkin makhluk lain pun begitu cuma kita yang tak tahu dan tak faham bahasa dan cara komunikasi mereka.Tersilap itu bukan aneh untuk kita.Apa yang aneh tahu tersilap tapi masih tegar dengan kesilapan itu.

Berlebihan itu tipu daya.Banyak ketawa,banyak juga menangisnya.Itulah sifir orang tua-tua dulu.Sebenarnya kata mudahnya adalah berpada-pada atau sederhana itulah yang sebaik-baiknya.Berlebihan itu satu tipu daya yang kalau tidak cepat dikawal tidak mustahil patah hati jadinya.Cuba segera rawat..kawal diri..cari solusi yang terbaik dan mudah untuk diamalkan.

Tercapai dek akal tidak tercapai dek kudrat.Bersungguh dan yakin itu bagus.Sangat bagus.Mula dari angan-angan kemudian disertai perjuangan..insyaAllah boleh.Namun,ada sesetengah hal lebih baik meletakkan harapan pada tahap yang paling minimum supaya hujungnya tidak berasa kecewa.Patah hati bila mana kudrat tidak mampu menyamai seperti sesuatu yang terjangka dek akal itu menyesakkan.Terbaik adalah..meletakkan sasaran dan jangan sesekali mendahului Allah SWT.

Patah hati?..yang benar-benar patah hatinya bukan sekadar cakap kosong,mesti cuba segera rawat.Bagi yang mudah "move on" tiada masalah.

 Patah hati?..cuba segera rawat.
#sama-sama mencari redha Allah SWT

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

9 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. BROKER TERPERCAYA
    TRADING ONLINE INDONESIA
    PILIHAN TRADER #1
    - Tanpa Komisi dan Bebas Biaya Admin.
    - Sistem Edukasi Professional
    - Trading di peralatan apa pun
    - Ada banyak alat analisis
    - Sistem penarikan yang mudah dan dipercaya
    - Transaksi Deposit dan Withdrawal TERCEPAT
    Yukk!!! Segera bergabung di Hashtag Option trading lebih mudah dan rasakan pengalaman trading yang light.
    Nikmati payout hingga 80% dan Bonus Depo pertama 10%** T&C Applied dengan minimal depo 50.000,- bebas biaya admin
    Proses deposit via transfer bank lokal yang cepat dan withdrawal dengan metode yang sama
    Anda juga dapat bonus Referral 1% dari profit investasi tanpa turnover......

    Kunjungi website kami di www.hashtagoption.com Rasakan pengalaman trading yang luar biasa!!!

    BalasPadam
  2. Memang kena rawat segera. Kalau tak melarat semua benda serba tak kena.

    BalasPadam
  3. Patah hati nie memang bahaya.. betul betul kena redha dan terima bahawa itu yang Allah tuliskan untuk kita.. huhuhu..

    BalasPadam
  4. rawatlah sebelum terlambat. tq akak.. :)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama