Tertangguh

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum WBT


TERTANGGUH || Hajat.Impian.Cita-cita.Terselit pada setiap doa.Hari-hari permintaan yang sama.Lambat atau cepat itu hanya DIA yang sediakan waktu paling sesuai.

Tertangguh.

Siapa pun,bila mengharapkan sesuatu itu berlaku namun tidak seperti yang diimpikan berlaku..rasa merekah dihati itu ada.Namun tidak ada satu hal yang Allah SWT tangguh itu sia-sia.

Sia-sia itu merugikan.Sabtu akhir sebelum Ramadhan.Bagi yang mahu mengqada puasa masih berpeluang.Gunakan saki baki hari yang tinggal ini.

Bila permintaan kita tidak tertunai..bersangka baik pada-Nya.Tertangguh untuk kita nikmati dan lalui mungkin mendatangkan 1001 nikmat luar biasa.

Beberapa hari pulang ke kampung untuk menzirahi ibu bapa dan ibu bapa mertua sekaligus melunaskan tanggungjawab sebagai warganegara buat PC tidak dapat blogwalking ke blog sahabat-sahabat blogger..PC MINTA MAAF YA.InsyaAllah nanti satu persatu PC singgah.

#sama-sama mencari redha Ilahi



PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. alhamdulillah dapat melawat ibu ayah sekali mertua. takpa bw plan-plan.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum akak. Rindunyaa kat akak. Dhia pun dah jarang blogwalking sebab busy dengan komitmen lain. Moga akak sihat sentiasa. Slow and steady kak! :)

    BalasPadam
  3. semoga sihat selalu kak..dan selamat menyambut ramadhan yang tak lama lagi akan kunjung datang

    BalasPadam
  4. InsyaAllah yang tertangguh itu pasti yang terbaik utk kita.
    Semoga ibu bapa PC sihat dan sentiasa di bawah rahmat Allah SWT

    BalasPadam
  5. Setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya kan PC. Kak Sue pun balik mengundi kat kampung juga.. 😀

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama