Menyusun Sepuluh Jari

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum WBT

MENYUSUN SEPULUH JARI | Apa yang dinanti semakin menghampiri.Beratus hari.Berpuluh hari.Berbelas hari.Dan kini alhamdulillah tinggal hari ini hitungannya mengikut kiraan jam sahaja pun sebenarnya.InsyaAllah andai diizin Tuhan .. esok harinya untuk ummat Islam menunaikan rukun Islam ketiga.Berpuasa di bulan Ramadhan.Allahu.SubhanAllah.Alhamdulillah.Allahuakbar.

Menyusun Sepuluh Jari

Menyusun sepuluh jari.

Khilaf pasti ada.Baik daripada setiap patah kata yang diguna atau apa sahaja coretan yang dikongsi kepada teman-teman.Justeru dengan rasa rendah hati selaku pengemudi blog Perdu Cinta menyusun sepuluh jari mohon ampun dan maaf sepanjang perkenalan dilapangan dan medium blog ini.

Kita tidak pernah tahu bila Malaikat Izrail melunaskan tanggungjawabnya.Moga Ramadhan kali ini menjadi yang paling terbaik berbanding sebelum-sebelumnya.Aamin.

#sama-sama mencari redha Ilahi




PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Salam Ramadhan juga untuk PC ya, Kak Sue pun mohon ampun maaf kalau ada salah silap ya..

    BalasPadam
  2. Menyusun 10 jari juga kalau ada terkurang terlebih ya.. Salam Ramadan Kak PC ❤️

    BalasPadam
  3. Ramadan Kareem PC. Kak ana pun minta maaf zahir batin sepanjang kita bersahabat di alam blog ni.

    BalasPadam
  4. Salam Ramadan. Selamat berpuasa. Semoga dipermudahkan urusan, diberi kesihatan yang baik, dan dikurnia rahmat Allah sepanjang bulan ramadan dan pada bulan bulan berikutnya

    BalasPadam
  5. Sama2lah kita, ampun maaf dipinta. Semoga sentiasa dikurniakan rahmat dan keberkatanNya.. aamiin. Salam Ramadan Al-Mubarak.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama