Memenuhkan Gudang

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum WBT


MEMENUHKAN GUDANG | Harga gudang .. jualan gudang .. rumah sebesar gudang .. bekerja di gudang .. 😅 sebut gudang boleh bayangkan keluasannya .. berskala besar.Ya begitulah gudang.

Memenuhkan gudang.

MEMENUHKAN GUDANG

Percaya atau tidak .. dan sedar atau tidak juga setiap kita memiliki gudang.Gudang yang ghaib.Ada tapi tidak kelihatan yang satu ketika nanti setiap apa yang dikumpul akan menampakkan hasilnya satu per satu.

Kehadiran bulan Ramadhan yang berulang kali dikesempatan sepanjang usia yang dipinjamkan Allah SWT juga salah satu cara untuk kita mengisi dan memenuhkan gudang tersebut.Ada banyak caranya yang boleh kita pilih mengikut keterdayaan dan usaha yang dilakukan.Doa minta Allah bantu setiap nawaitu yang jernih dipermudahkan.

Ramadhan kedua bertemu Jumaat indah moga semuanya berganda dan terisi setiap ruang gudang dengan pahala-pahala yang mewangi.

#sama-sama mencari redha Ilahi.






PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

8 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Semoga Ramadan ini dapat meningkatkan saham gudang kita ye PC. Bulan mulia besar ganjarannya walau kecil amalan yang di buat. Semoga istiqomah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul Kak Ana. Amin insyaAllah kak. Kita ambil kesempatan di bulan penuh keberkatan ini.

      Padam
  2. in shaa Allah..
    peringatan bersama
    selamat berpuasa akak

    BalasPadam
  3. Smoga sama sama kita terus beristiqamah. Salam Ramadhan pc ^^

    BalasPadam
  4. semoga dapat penuhkan gudang untuk dibuat bekalan ke sana nanti. Insha Allah

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama