Berjangkit...

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖


BERJANGKIT || Mula-mula si A kemudian si B.Kes diklasifikasikan sebagai berjangkit.Lazimnya pada penyakit.Lebih-lebih lagi kalau tinggal serumah.Batuk,selesema,demam ... mudah berjangkit virusnya sangat mudah tersebar.

REZEKI.Bulan ni T mengandung ... 3 bulan kemudian F pula mengandung ... eh tak habis lagi kisah ... H pun mengandung ... satu pejabat  lain bahagian.Macam setiap bahagian hantar wakil pula ya.Bagi yang sedang menanti-nanti dan berusaha ... masa inilah ambil peluang usap perut kawan-kawan ... moga-moga berjangkit,ambil aura dan ambil berkat katanya.Namun percayalah semua telah Tuhan aturkan.Rezeki masing-masing.

IKUTAN.Kalau timbul suatu yang baru atau agak asing dan berlainan pasti akan mudah tular.Dengan kadar paling pantas.Sahih atau palsu.Fakta atau auta sudah bukan menjadi tajuk utama dan pertama.Tidak menjadi masalah pada hal yang baik,namun akan timbul masalah pada perkara yang tidak baik.

Berjangkit bukan untuk membayangkan sesuatu hal yang tidak baik sahaja.Ada juga perkara-perkara bermanfaat yang sentiasa kita mahukan agar mendekat dan berjangkit pada diri kita terutamanya untuk menjadi makhluk yang sering dipandang olehNYA.

*terima kasih ukhuwah 
#sama-sama mencari redha Ilahi 
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

1 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama