02 November 2016

Tewas,,Terus Mencuba..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖



TEWAS,,TERUS MENCUBA || Sekali buat tak tahu,,dua kali buat tak nampak,,kali ketiga ambil masuk troli..lalalala...*mungkin orang lain dah jemu,si PC barulah terhegeh hegeh mencuba..*..

Calpis

Kalau ikut lidah dan tekak PC rasanya lebih kurang vitagen..huhu..

*terima kasih ukhuwah 
#mencari redha Allah 

18 comments:

  1. Yeayyy! Siqah suka Calpis! Sedap!!

    Btw, macam dah lama tak nampak kak PC :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi...yeyyyy...kan..
      BEtul Siqah lama akk tak kongsi cerita..ada juga tapi sesekali je dik :)

      Delete
  2. bila vitagen Hsna tebace collagen..eh??? hahah.. adehh

    ReplyDelete
  3. nory pon suka Calpis perasa anggur ni...sedappp

    ReplyDelete
    Replies
    1. PC pun baru pertama kali cuba terus ambil yg perasa anggur ni..ori,mango kalau tak silap dan anggur ni yg terbaru..

      Delete
  4. Sekurangnya kak PC dah rasa.. Reen masih belum pernah rasa air ni. Kui kui kui? ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba Reen...hihi...botol kecil macam nutrigen pun ada.. :)

      Delete
  5. Replies
    1. In sha Allah boleh cuba sesekali Cikgu MF.. :)

      Delete
  6. pokcik singgah blogwalking kat perducinta ni..

    ReplyDelete
  7. wahhh.nak kena cuba ni PC... mcm sedap tu klu rasa mcm vitagen...akak suka.. hehe

    ReplyDelete
  8. Tak pernah lagi minum minuman ni.. nak cuba jugala nanti.. hehehe

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..