Hujung-hujung..

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

HUJUNG-HUJUNG || Panjang umur tinggal sebulan lebih sahaja  lagi kita akan melangkah ke tahun baru 2017..dah pun masuk November kan..siapa yang lahir bulan ini..selamat ulangtahun ya..yang hitung hari nak sambut ulangtahun perkahwinan..ok,happy anniversary..apa pun kondisi dan situasinya moga kalian sentiasa hidup dengan kasih sayang Allah SWT.

Betapa luasnya kasih sayang Allah SWT..dari kita buka mata bangun tidur awal pagi..sampailah kita pejam mata tidur semula..subhanAllah begitu banyak nikmat yang Allah pinjamkan kepada kita *termasuklah PC mesti lebihkan bersyukur sentiasa..aminn*..mungkin ada banyak perkara yang perlu kita perbetulkan untuk memudahkan redha Allah itu segera sampai kepada kita..tak apalah yang lepas biarkan berlalu..buka muka surat baru..jom kita muhasabah dan periksa diri..

Musim peperiksaan pun bermula..selesai PT3...hujung tahun lazimnya selain musim tengkujuh dan langkah berjaga-jaga untuk menghadapi banjir di sesetenfah negeri..deman peperiksaan juga menjadi tumpuan dan topik utama..PC bukan cikgu tapi oleh jeraba ranai adik sepupu yang masih bersekolah rebdah mahupun menengah itu yang PC ambil tahu serba sedikit.."waktu peperiksaan dan waktu keputusan peperiksaan diumumkanlah jantung ibu bapa biasanya berdenyut kencang lain macam"-kata makcik-makcik/pakcik -pakcik PC..huhuhu..

Lebih mencabar atau disebabkan tercabar..lain orang lain perangai.Ada yang suka buat sesuatu diminit-minit akhir lebih mencabar kekdahnya..dan ada juga buat begitu disebabkan rasa tercabar,,walhal sedari awal memang tidak terlintas pun untuk lakukan..kan..kan..tapikan...nak lebih baik..apa pun perkara yang baik itu lakukanlah seawalnya..

*terima kasih ukhuwah 
#mencari redha Allah  

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

14 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Dah dihujung-hujung tahun segalanya kerja jadi sibuk juga..

    BalasPadam
  2. Wkmsalam
    Anak bongsu pak cik amek STPM.
    Semuga dipermudhkan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin...moga anak Pakcik tenang menjawab setiap soalan..

      Padam
  3. Balasan
    1. Kerana ramai...oleh sebab typo jadi jeraba ranai..dah macam bahasa sanskrit pulak...maaf ya..terima kasih Lea kerana teguran...

      Padam
  4. Sekejap je kan dah sampai hujung-hujung 2016 :)

    BalasPadam
  5. Hehe anak yg ambik preksa mak ayah yg susah ati tggu result...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aah pakcik makcik PC kalau anaknya nak exam demam...nanti result nak kelyar pun demam..anaknya relax je...siap tengok kartun lagi..

      Padam
  6. masa cpt sgt berjalan , rasa mcm baru sgt ja smbut thun bru

    BalasPadam
  7. MASA BEGITU SPT BERLALU MEMBAWA AGENDA KITA YG SARAT

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama