Lebih Mudah Bila Memudahkan

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

LEBIH MUDAH BILA MEMUDAHKAN || Salam Jumaat semua.Eh dah hari Jumaat.Alhamdulillah atas segala nikmat yang Allah izin kita kecapi.SubhanAllah.

Nikmat luar biasa.Bila terasa sedikit sempit dengan kehidupan dunia bukalah dengan kunci sedekah.Bila sebut sedekah jangan bimbang,jangan khuatir asal niat kerana Allah walau beri hanya sebiji gula-gula in sya Allah ianya cukup membantu.Sedekah tidak akan membuat seseorang itu menjadi miskin dan fakir sebaliknya menjadi lebih bahagia.Cubalah.InsyaAllah.

Cukup sandar harapan dan timbal balas daripadaNya.Di dunia kita tidak ubah seperti pelakon yang memainkan watak masing-masing.Ada pelbagai ragam cuma perlu bijak untuk urus diri agar tidak tersasar dan sentiasa berada pada paksinya.Hendak berasa mudah,terlebih dahulu memudahkan.Bantuan Allah tidak pernah silap dan tidak sekali-kali akan tersasar.Bila tiba waktunya..

#mencari redha Allah 
* terima kasih ukhuwah 
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. in shaa Allah, PC.
    sedekah tu salah satu kunci murah rezeki.
    pelbagai cara.
    tak semestinya duit.

    BalasPadam
  2. salam kak betul , sedekah tulah harta kita kat akhirat nanti :)

    BalasPadam
  3. Terima kasih atas ingatan PC.....
    Sebenarnya kalau ye tak ye susah nak pasakkan dlm hati.... tambah lagi bila kita sendiri pun tgh susah...
    Tp percayalah.... bahawa janji Allah itu pasti

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama