Kawan Itu Juga Rezeki

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

KAWAN ITU JUGA REZEKI || Selalu kita beranggapan duit itu rezeki..banyak makanan itu rezeki..gaji besar itu rezeki..sampai kita lupa yang sihat..panjang umur,,dikelilingi ahli keluarga,,disayangi kawan-kawan itu juga sebenarnya rezeki...itu juga harta yang Allah pinjamkan untuk kita sentiasa hargai.


Kawan Itu Juga Rezeki
Google Quotes

Nak dapat kawan yang baik kita kena jadi kawan yang baik terlebih dahulu kepada orang lain..jadi kawan yang baik kerana Allah..jangan jadi kawan yang baik tapi ada makna..baik tapi ada macam-macam warna..baik tapi ada banyak perkara dirangka..JANGAN..jangan ingat kawan kita itu tidak dapat rasa setiap niat awak..percayalah kalau kita berkawan kerana Allah kita tidak akan sampai hati untuk khianati kawan sendiri..kalau berlaku..itu pasti ada yang tidak kena di mana-mana..kena periksa semula..

Tidak perlu sentiasa disisi pun kawan baik itu..biarpun berjauhan kiriman doa yang berterusan sebenarnya mampu mengikat hati dan ukhuwah yang berpanjangan..in sya Allah.

#mencari redha Allah
*terima kasih Allah

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Setuju...berkawan biar ramai...hargai mereka...

    BalasPadam
  2. setuju sangat...alhamdulilah ramai kawan murah rezeki..:)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama