15 June 2016

WW >> Owh Dalam Diam Ada Yang Terpikat

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖

WW >> OWH DALAM DIAM ADA YANG TERPIKAT || Malam Ramadhan ketujuh..turun sahaja daripada tangga masjid PC tersenyum sendiri..*dalam hati ucap alhamdulillah*...ujian kecil ini moga menggugurkan juga dosa-dosa kecil PC harapnya..amin..


Daripada masjid..atas motor sampailah rumah PC dan en suami tak habis ketawa mengekek-ngekek..*kenangan indah terawih malam tujuh Ramadhan*..banyak cara Allah beri pada kita untuk buat kita tersenyum..alhamdulillah..halal dunia akhirat..lillahitaala..

#mencari redha Allah
*terima kasih ukhuwah


16 comments:

  1. salam ramadhan akak...
    https://belogs.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. Ujian kecil yg kdg kala membawa hikmah yg besar, begitu juga sebaliknya... sabar je lah hehee.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul Bro KK..setuju...dugaan untuk hati...bila kita berusaha untuk jauh dari kelalaian...Allah sertakan ujian untuk uji keikhlasan...hakikatnya lucu yang lebih...encik suami bila tengok selipar tu senyum..hahaha....

      Delete
  3. salam kak :) hehhee, ada yang terpikat gitu ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummusalam yana...tulah...ada yang terpikat...tak apalah kalau dibuat kerongsang ke...moga akak dapat sahamnya...hehehe :)

      Delete
  4. Assalamualaikum. Salam kenal dari Brunei. Baru first time singgah kat blog akak :) Salam Ramadhan ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummusalam adik...subhanAllah...alhamdulillah..salam ukhuwah dari kak PC ya...salam Ramadhan kembali adik.. terima kasih sudi singgah blog akak ya... :)

      Delete
  5. apa nak kata kalau dah ada yg minat pc relakan sajalah pc

    ReplyDelete
    Replies
    1. In sya Allah kak...PC relakan...sampai sekarang bila tengok selipar tu mesti senyum kak...jadi hiburan pulak... :)

      Delete
  6. comel tu..mesti la ada peminat. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai...dalam diam ada yang minat..hehehehehehe :)

      Delete
  7. salam sis..nampaknya ada yg berminat.. hihi..bukan rezeki...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah kak..gelihati...hehehehehe..moga jadi hadiah untuk PC di sana kelak :)

      Delete
  8. buat sepit rambut kut..hjehehheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh jadi..kalau tak pun mungkin kerongsang tinggal lekatkan pin je KG..ha dah siap..hehehehehhehe..molek juga dapat sikit saham PC :)

      Delete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..