25 May 2016

WW >> Biarpun Terbuang Ada Gunanya

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖

WW >> BIARPUN TERBUANG ADA GUNANYA ||Bila dah ada banyak batang ais krim..ermm nampak sangatlah PC suka makan ais krim..hehe..aah betul la tu..tapi tidak lah kerap walau pun suka..kesihatan perlu diambil kira juga..

Biarpun Terbuang Ada Gunanya

Gunalah biar barang terbuang sekalipun kalau masih lagi bermanfaat jangan di bazirkan..

*terima kasih ukhuwah..


8 comments:

  1. salam, betul .. kat rumah pon banyak heehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikummussalam Yana..yeke..wah bagus tu :)

      Delete
  2. boleh jadi penunjuk arah yer.. bagus kreatif..

    Blogwalking Sini, jom baca artikle ini

    Adblock Plus Terbaik article...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...boleh buat macam-macam tapi PC tak kreatif :)
      terima kasih singgah ya..

      Delete
  3. Replies
    1. betul tu..setuju...boleh jadi pendapatan kalau serius :)

      Delete
  4. Kak PC suka makan aiskrim apa? Paddle pop ke? Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kisah siqah asal ais krim tapi selalu makan yang lemon dalam vanilla tu...hehehe.. :)

      Delete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..