Sedikit Perlahan

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم
Assalammualaikum..

SEDIKIT PERLAHAN ||Seperti mana arus sungai adakala deras dan ada masa arusnya sangat perlahan..begitu juga ombak di lautan..adakala kuat..tiba masa akan menjadi perlahan..begitulah juga seakan yang berlaku pada emosi dan tindakkan kita..kadang berkobar-kobar..kadang pula seolah tidak mahu berbuat apa-apa melainkan mahu santai sepanjang hari..bila semangat datang seolah tiada istilah penat atau letih..tetapi bila sebaliknya melanda..lelahnya seperti dua hari berlari tanpa henti..hehehehe..
sedikit perlahan
Google Image

Sejak akhir-akhir ini PC tidaklah berlari dua hari tanpa henti..tapi ada sedikit urusan yang perlu diurusakan membuatkan blogwalking sedikit terabai..maafkan PC ya..in sha Allah PC akan balas kunjungan kalian dan singgah ke blog ukhuwah..amin..

Hakikatnya kita yang merencana tapi acap kali tewas dengan emosi yang meleret-leret..lazimnya yang paling terbaik dan terlengkap adalah rancangan Allah..amin..

*terima kasih ukhuwah*

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

8 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. ayoyooo....menarik laa tajuk ni....

    BalasPadam
  2. Sampai dijadikan sebaik tulisan :D cengeng :P #kabur

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum adikkk..

    Slow and steady, jangan terburu2 okay..
    Take care.. ;-)

    BalasPadam
  4. Biasalah kita dalam dunia berblogging ini... ada waktu perkara luar lebih menjadi keutamaan. Semoga segalanya berjalan lancar, in shaa Allah... :)

    BalasPadam
  5. Kita perlu mementingkan urusan kehidupan daripada blogging. Nak jadi blogger aktif juga tapi tak boleh :( Insyallah, moga kita sama2 dapat mengimbangkan antara kedua2nya :)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama