07 April 2016

Permainan Apakah Ini..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalammualaikum..


PERMAINAN APAKAH INI || Hai PC meroyan ke..kihkhihkhih..tengok tajuk berbaur emosi gitu..*stop!!!! sila jangan bikin panas*...ada beberapa orang blogger berkeluh kesah bila akaun nuffnangnya tidak dapat di akses...*PC duduk tepi bucu meja sambil senyum kelat..goyang-goyang jari telunjuk*..bukan senyumkan orang tapi blog sendiri pun senasib gitu...tak apalah..sabar...redha...MESTI ADA HIKMAH NI..MESTI ^^,

permainan apakah ini
Kalau ada rasa-rasa seakan tersasar..renew nawaitu asal sebab berblog..PC tak maksudkan orang lain ya..inilah yang PC lakukan...motifnya hendak kaut banyak-banyak aura positif..seberapa banyak yang boleh...tidak berharap ke??..bohonglah sangatkan...tapi semakin kita meletakkan taruhan yang menjulang nanti kita semakin rasai sakit yang dalam...jadi....biarkan...in sha Allah moga semuanya kembali seperti sediakala..hidup ini penuh teka teki dan rahsia...itulah warna-warna yang mengindahkannya..

*terima kasih ukhuwah luangkan masa singgah sini..*

11 comments:

  1. Replies
    1. Tulah..in sya Allah nanti oklah tu...amin...fuhhh fuhhh tiup sikit... :)

      Delete
  2. Salam akak insyaAllah nanti adavrezeki tu

    ReplyDelete
  3. Kak PC try pergi dkt setting pastu delete cookies. Selalunya saya pun jd mcm tuuu. Lepas padam cookies, ok balik :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah dik tapi tak boleh..hihi...tak apalah...mungkin merajuk ni dia :)

      Delete
  4. Kalau sbb bed req eror boleh cuba buat ikot tuto ni http://mimirheem.blogspot.com/2015/08/tutorial-cara-mengatasi-eror-400-bad.html .Semoga membantu..ehek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe dah buat mimi tapi tak berjaya...yang sebelum2 ini berjaya tapi kali ni taknak hilang cookies tu.. :)

      Delete
  5. In shaa Allah, rezeki di tngn Illahi kan... semoga terus sukses... aamiin.

    ReplyDelete
  6. In shaa Allah, rezeki di tngn Illahi kan... semoga terus sukses... aamiin.

    ReplyDelete
  7. CPUV ni bergantung dengan trafik blog kita kan?
    Ramai klik membaca blog ..banyak la CPUV yang beratur menanti kan ?

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..