Berpada-pada Tetapi Tangkas

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم
Assalammualaikum..

BERPADA-PADA TETAPI TANGKAS || Bukan mudah hendak lakukan dua perkara serentak dalam satu-satu masa.."cabar diri sendirilah senang cakap tu.."..silap haribulan yang dikejar tak dapat..yang dikendong alahai keciciran pulak...kerugian berganda..tapi daripada kesilapan itulah kadang buat kita lebih berjaya dimasa hadapan..

berpada-pada tetapi tangkas

Google Quotes

Senyap atau menyepi dalam masa yang sama menyusun strategi untuk kebaikkan diri ..yes itu yang terbaik..maka tidak sia-sialah menghilangnya kita..namun itu rencana kita..perancangan Allah SWT bukankah LEBIH-LEBIH lagi baiknya..masa yang ada jangan dipersia..manfaatkan semoleknya sentiasa..in sha Allah kejayaan hadiah untuk kita..amin.

*terima kasih ukhuwah*

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Mungkin inilah yg dikatakan diam2 ubi berisi apabila menyepi untuk menyusun strategi untuk kebaikkan diri ..

    BalasPadam
  2. Senyap atau menyepi dalam masa yg sama menyusun strategi. Amboii, diam2 ubi berisi tuu~ Hihi

    BalasPadam
  3. Diam itu lebih baik daripada banyak bercakap tapi tak jadi apa di akhirnya. Kak PC ni rasanya orang yang diam-diam ubi berisi ye :)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama