Jangan Tunggu Lagi

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

JANGAN TUNGGU LAGI || Kalau bab lain mungkin kita boleh bertolak ansur..hendak lengahkan makan seminit dua..hendak lambatkan pemanduan..silakan..terpulang asal tidak hingga memudaratkan diri dan orang lain..tapi yang satu ini..sangat perlu diambil tindakan segera kerana laksanakannya..in sha Allah kejayaan mengekori kita..amin..apa?...SOLAT..tertinggal sila qada..musafir boleh jamak..jangan fikir Allah tidak terima sebaliknya fikirlah andai ajal terlebih dulu menyapa..

Jangan Tunggu Lagi
Kemudian apabila kamu telah selesai mengerjakan sembahyang, maka hendaklah kamu menyebut dan mengingati Allah semasa kamu berdiri atau duduk, dan semasa kamu berbaring. Kemudian apabila kamu telah merasa tenteram (berada dalam keadaan aman) maka dirikanlah sembahyang itu (dengan sempurna sebagaimana biasa). Sesungguhnya sembahyang itu adalah satu ketetapan yang diwajibkan atas orang-orang yang beriman, yang tertentu waktunya.

[Surah An Nissa' : Ayat 103]
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. alhamdulillah dekat sini ada kawan yg selalu ingatkan untuk solat awal waktu selain kat rumah. hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah kawan yang terbaik bila sentiasa ingatkan kita kepada PENCIPTA ^^...alhamdulillah

      Padam
  2. betul tu sis, nak2 klu duk dpn latop mmg terlewat la...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama