06 February 2016

Percayalah Bukan Sengaja Menyombong

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Image result for rabun
Google Image

PERCAYALAH BUKAN SENGAJA MENYOMBONG || Alahai PC bukan main tajuk...tidak usah ala ala tajuk slot lestari..haha...tapi dah kalau ada yang berkenan apa salahnya..hihi..

Tidak kenal tidak cinta..eh tidak semestinya kenal jatuh cinta ok..apa pun bergantung pada situasilah pepatah ini...memaknakan pada kesesuaian situasi kita..ada juga dah kenal lama tapi tiba tiba boleh la pulak buat slumber..puaslah kawan tu sebatu lagi dah senyum...lambai lambai sampai basah ketiak..ahak..apakah?..apakah?....

Kalau dilarang bersangka buruk pun sia sia..kan sifat manusia cepat bersangka sangka...sesetengahnyalah bukan semua...sebenarnya penting juga kita tahu tentang kawan kawan kita lebih dan kurangnya dia serba sedikit..bukan untuk dipandang rendah atau dipuja tapi supaya tidak timbul salah sangka...oleh itu jangan terkejutlah kalau sampai kebas tangan melambai dan lebam bibir senyum dari jauh kawan tu tak respond..salah satu sebab dia rabun..tak pakai spec dan tidak juga pakai lens..ha gitu....nak senang datang dekat bagi salam tepuk bahu...

2 comments:

  1. hehe... akak pun rabun klu tak pakai lens atau spek mmg jalan pun tunggang langgang ni kan lg nak nampak org...

    ReplyDelete
  2. Hahaha. ialah datang dekatlah tegur/bg salam ke apa..lambai sampai basah ketiak dan senyum sampai lebam bibir.. orang dah tak nampak...redhalah... hihihi..

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..