60 Hari Berlalu

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

60 hari berlalu
Google Image

60 HARI BERLALU || Alhamdulillah..hari terakhir di bulan Februari 2016..subhanallah diam tak diam 60 hari di tahun ini telah kita lalui dengan 1001 macam rasa dan ceritera..*gayanya dah macam hitung hari nak habis pantang bersalin pulaknya ya..*..eh ke memang ada yang sedang menghitung hari nak merdeka pantang..atau sedang tunggu masa untuk melahirkan zuriat tanda ikatan cinta..haa kan...moga setiap urusan kalian dan ukhuwah semua dipermudahkan oleh Allah SWT..

Hargailah setiap detik itu sebaiknya..isi dan guna pada perkara yang betul betul memberi manfaat pada diri baik di dunia seterusnya memberi impak ke akhirat..mungkin masa akan datang kembali namun situasi sudah jauh beza..24 jam sehari..7 hari seminggu..ya selagi bernafas..selagi itu kita akan lalui yang sama namun percayalah ianya sama sekali tidak akan sama..setiap detik juga hati kita mampu berubah..

Rapatkan dahi pada tikar solat..merenung luar jendela..insafi diri..arah mana yang hendak kita tujui..moga Allah sentiasa pelihara hati dan iman kita sentiasa..amin..in sha Allah..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Ye PC..
    Esok dah masuk Mac..
    Apa yg dah dibuat 60 hari yg lalu akak ni..
    Semoga lebih baik dari semalam..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tulah...PC pun sama kak...bila imbas semula...tanya pada diri...terasa macam banyak lagi yang kurang..Allahu..

      Padam
  2. Dua bulan berlalu cepat sangat tanpa kita sedari
    Entah apalah yg kakak dah buat pun tak tahulah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Allahu..betul kak...cepat masa kan kak...rasanya banyak yang perlu PC betulkan...

      Padam
  3. Terlalu cepat waktu berlari dan kita kian hampir untuk kembali...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama