13 January 2016

Wednesday Wordless || Memorial Tan Sri P.Ramlee

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Image

Image

Alamat

22,Jalan Dedap,Taman P Ramlee,
53000 Kuala Lumpur,Wilayah Persekutuan,
Malaysia.

17 comments:

  1. x pernah ke situ lagi PC.
    pasti imbau kenangan dulu dulu ekk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila masuk je...rasa lain..hihi..rasa lebih dekat dengan seniman Tan Sri P Ramlee..sebab sejak kecil sampai sekarang tengok cerita lakonan beliau sajakan..

      Delete
  2. Kakak ni sekadar melihat dari paparan kawan-kawan melalui blog
    Jejak sana tak pernah lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak..sesekali boleh pegi kak..bawa anak anak...sebenarni memorial ni rumah arwah dulu..tu yang dijadikan memorial..

      Delete
  3. Replies
    1. PC pun baru pertama kali pergi..kawan suami yang bagitahu..tu yang suami pun berkobar-kobar...

      Delete
  4. SAYA dulu hari-hari pergi ke sini, sebab saya kerja kat sini, sebelum ditukarkan ke cawangan lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh yeke....kerja di arkib ya...seronok datang sini...boleh tengok banyak barang peninggalan alahyarham..

      Delete
  5. kak ana pernah pergi sini dulu PC.. menarik gak rumah peninggalannya di Setapak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah yeke kak..bestkan..hihihi..suka pulak PC datang sini...

      Delete
  6. Bunda pun tak pernah sampai lagi...dengar cerita kawan2 jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bunda..sesekali pegilah..seronok juga tau...

      Delete
  7. Replies
    1. boleh anggap macam mini muzium la ana...hihihi...semua tentang Ta Sri P Ramlee dan Puan Sri Saloma..

      Delete
  8. waa. selain mengenang arwah, boleh menggamit kenangan zaman dulu..

    ReplyDelete
  9. ekin tak pernah lagi sampai ke sana... dalam tu semua barang2 p ramlee ke

    ReplyDelete
  10. Menarik...nanti pc bawa cik akakke situ ye..hihi

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..