Siapa Kita Untuk Menidakkan

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

SIAPA KITA UNTUK MENIDAKKAN || Subhanallah..Allahuakbar..Alhamdulillah..moga malam ini dan malam-malam mendatang memberi ketenangan pada kita semua..itu harapan kita..itu apa yang kita inginkan..jangan lupa kehendak Allah..

A082
Sesungguhnya keadaan kekuasaanNya apabila Ia menghendaki adanya sesuatu, hanyalah Ia berfirman kepada (hakikat) benda itu: " Jadilah engkau! ". Maka ia terus menjadi.
A083
Oleh itu akuilah kesucian Allah (dengan mengucap: Subhaanallah!) - Tuhan yang memiliki dan menguasai tiap-tiap sesuatu, dan kepadaNyalah kamu semua dikembalikan.

Surah Yassin
Ayat 82 dan 83

Sangat jelas..betul dan jelas Al Quran itu di dalammya terkandung semua jawapan pada setiap persoalan manusia yang sentiasa mencari lemah dan nampak kurangnya sesama insan di sana sini..cuba membongkar dan cuba memperlekeh kuasanya Allah SWT..nuzubillahiminzaliq..pastinya bukan sia-sia Allah menurunkan wahyu kepada Nabi Muhammad SAW..untuk kita jadikan panduan..in sha Allah..

Selamat malam indah semua ~,0

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama