Menikmati Nikmat

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

Image result for quotes relax
Google Quotes

MENIKMATI NIKMAT ||Syukur alhamdulillah..selamat petang yang indah ukhuwah..di mana pun kalian berada ketika ini...bersyukurlah sentiasa..manfaatkan nikmat sebaiknya kerana esok belum tentu masih ada lagi hari indah untuk kita..Allahu..kita usaha yang baik baik..tapi keterbatasan kita itu sentiasa mendedahkan kita kepada kesilapan..kealpaan..

Ingat DIA pada setiap langkah dan tindakkan..hampiri DIA selangkah pasti DIA seolah berlari mendekati kita dengan caranya sendiri.."high class"kan cinta kita padaNYA..sentiasa..moga kita menikmati nikmat dengan kerendahan hati...amin..

>>*meh dekat..eh malam ni Augerah Juara Lagu ke..hihihi..goreng keropok siap siap*..hiburan juga nikmat..keperluan psikologi manusia..suara yang merdu..bakat yang ada itu nikmat..itu rezeki kurniaan ILAHI..kaji..pelajari..boleh dan tidak bolehnya..yang bagaiman dan untuk siapa..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Jaga Allah, insyaAllah Allah jaga kita :)

    BalasPadam
  2. manusia diciptakan dgn nafsu sis... dan nafsu yg paling istimewa, adalah sukakan hiburan...

    BalasPadam
  3. Yang penting DIA perlu sentiasa ada di hadapan :)

    BalasPadam
  4. Bersyukur dengan apa yang kita miliki..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama