Jangan Sampai Susut Nilai..

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

JANGAN SAMPAI SUSUT NILAI || Jadilah umpama barang antik kerana semakin lama nilainya semakin tinggi..semakin di cari hingga menjadi bualan..dan adakala mencecah tahap "limited edition"...boleh baangkan tidak betapa berharganya pada pandangan manusia...nilai antik itu kita yang beri atas penilaian kita sesama manusia terhadap suatu barang yang tidak bernyawa..

Bagaimana kita jangan sampai susut nilai pada diri..pada pandangan sesama insan lebih lebih lagi pada pandan Allah??..susah jugakan..hendak nampak cantik luaran,,gebu gebas..flawles sentiasa..langsing ber"cutting"..blink blink dan bling bling..in sha Allah dengan pelbagai produk yang tumbuh bak sendawan selepas hujan boleh membantu..asalkan ada keserasian dan istiqhomah usaha..Dalaman??..yang kekalnya hingga hujung nafas terakhir?..kesannya terpancar diluaran juga??..ha..cantikkan akhlak..cantikkan iman.jernihkan hati dan fikiran..

Cuba hingga berjaya!!..jumpa di lain entry ya..terima kasih meluangkan masa untuk entry kali ini..sayang lillahitaala..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama